Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
27.03.2018
Co marki robią w przedszkolach i szkołach?

Małe dzieci się nie zmieniły. To jest piękne i wspaniałe, że są takie, jak były wiele lat temu. Do starszej młodzieży natomiast jest nam zdecydowanie trudniej docierać. Jest bystrzejsza, ma dostęp do technologii, ulega wpływom influencerów, a wpływy środowiska są dużo wyraźniejsze, niż to było kiedyś.

Z Mateuszem Pietrulińskim, new business managerem w agencji komunikacji marketingowej Adliner rozmawia Jacek Szlak
Artykuły
MARKETING MOBILNY TRENDY
Wróżenie z okruchów, czyli jak będziemy komunikować się w przyszłości
Adriana Krawiec
Alexander Graham Bell pewnie nie przypuszczał, że kolejne wcielenie jego wynalazku będzie powiernikiem naszych największych sekretów. Albo że będziemy robić tym urządzeniem zakupy, przykładając je do terminala płatniczego. Dziś za pomocą telefonu zamówimy wizytę u dentysty, założymy własną firmę, a na końcu dostaniemy potwierdzenie drogą SMS-ową. Czy w przyszłości SMS przejdzie podobną rewolucję, jak wynalazek Bella?
BADANIA MARKETINGOWE
Wyższe prognozy wzrostu rynku reklamowego w 2018 r.
Zenith
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w 2018 roku o 2,3%. Wartość inwestycji w reklamę wyniesie na koniec roku 7,231 mld zł netto − prognozuje agencja mediowa Zenith. Wyższe są także prognozy wzrostu dla globalnego rynku reklamowego. Wzrośnie on o 4,6%, osiągając na koniec roku wartość 579 mld dol. netto.
Espresso
Internauci oskarżają Heinekena o rasizm po emisji reklamy z hasłem „lighter is better”
2 mln internautów używało aplikacji do usuwania reklam na Spotify
„Data News”, czyli raport o tym, jak odnaleźć się w gąszczu liczb
Obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym. Badanie Salesforce
Piłkarze Bayernu Monachium w kampanii Goodyear przekonują: „Zacznij sezon od mistrzowskiej zmiany”
Internetowy hejt promuje wystawę Muzeum Polin „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”
Jacht „Polska100” i Mateusz Kusznierewicz wyruszą w rejs promujący nasz kraj
„Social media 2017 – trendy i zmiany”. Raport IRCenter
Dobra atmosfera pracy jest ważniejsza niż prywatna opieka medyczna – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
Carlsberg Polska powierza Kamikaze budżet internetowy Somersby
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.03.2018
Joanna Pawlak prezesem spółki Wirtualna Polska Media
27.03.2018
Katarzyna Adamkiewicz head of social media GoldenSubmarine
27.03.2018
Barbara Jagoda communications managerem w Imagine
Wydarzenia
4.04.2018 - 6.04.2018
Social Media Show 2018
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.