Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Afera Facebooka i Cambridge Analytica trwa. Mark Zuckerberg przeprasza. Co na to reklamodawcy?
Jakub Müller
Akcje Facebooka straciły w kilka dni 50 mld dolarów, a więc tyle, ile wynosi wartość całej firmy Tesla. Po przeprosinach Marka Zuckerberga kurs nieco się odbił, ale firma nadal ma kłopoty. Czy na oburzeniu użytkowników się skończy? A może z Facebooka odejdą reklamodawcy?
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kiedy warto wprowadzać na sklepową półkę nowe warianty marek? Czy dobrze mieć wizerunek marki różnorodnej?
Jakub Müller
Wprowadzamy kolejny wariant produktu? Brand managerowie zwykle przyklaskują takim pomysłom. Wychodzą z założenia, że większa różnorodność na sklepowej półce, choć kosztowna, zapewnia marce lepszy wizerunek. Najnowsze badania wykazują jednak, że motywacje konsumentów są bardziej skomplikowane, niż się wydawało.
Espresso
Czym kierować się przy wyborze drukarni?
ReZigiusz w kampanii promocyjnej chrupek Non Stop Gaming w kształcie przycisków gamepada
L’Oréal Paris rozszerza kontrakt z Grażyną Torbicką
Wampir u dentysty, czyli nowa odsłona kampanii Eurobanku
Marka Sloggi wybrała agencję, która wprowadzi ją do social media
YouTube zamierza drażnić reklamami słuchających muzyki, by wykupili subskrypcję
Wyniki aplikacji zakupowych w Polsce w 2017 r. Badanie Spicy Mobile
mBank promuje usługę skierowaną do przedsiębiorców
Startuje konkurs Zbadaj.to dla studentów zainteresowanych Consumer Intelligence
Agnieszka Woźniak-Starak zostaje ambasadorką marki Semilac
Personalia
23.03.2018
ABR Sesta z nowym dyrektorem zarządzającym
Oferty pracy

/
Wydarzenia
4.04.2018 - 6.04.2018
Social Media Show 2018
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail