Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Gumy do żucia, rosół i kasety wideo. Czym kończy się nadmierne poleganie na przewadze produktowej
Jakub Müller
Słaby produkt, aktywność konkurencji, nieudana kampania reklamowa – to najczęściej spotykane przyczyny spadku sprzedaży. A jeśli traci cała kategoria produktowa i nie bardzo wiadomo, jaka jest przyczyna? Czasem wynika to ze zmian technologicznych, na które menedżerowie marki nie mają wpływu. Warto prześledzić kilka takich dziwnych przypadków.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Głupie obrazki z internetu
Krzysztof Domeradzki, Michał Zajdel
Pierwszym dużym memem 2018 roku był Tide Pod Challenge. Niebezpieczna internetowa zabawa w zjadanie kapsułek piorących zapewne skończy się niewesoło dla producenta detergentu. Będzie prawdopodobnie musiał zmienić wygląd swojego produktu. A zaczęło się od żartobliwej sieciowej publikacji...
Espresso
Uliczni artyści wzywają do bojkotu H&M
„Przed Tobą całe Ż” – kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec
Littlemooonster96 ambasadorką marki Hi Hybrid
Marketplaces’18 – konferencja dla polskich sprzedawców na Amazonie i eBayu
Spot MON z okazji 19. rocznicy wejścia Polski do NATO. Nie ma Kwaśniewskiego, Buzka i Geremka
Reklamacje składa co drugi niezadowolony klient. Badanie Providenta
Wyniki odwiedzalności centrów handlowych między 5 a 11 marca 2018 r.
Kruk w kampanii zachęca Polaków do uporządkowania finansów
Platforma Obywatelska z akcją „Konwój wstydu” na mobilnych billboardach
„Po co ci te ciuchy?” – pyta w kampanii House
Social Media Show 2018 już na początku kwietnia
Spot z okazji 40-lecia wpisania Krakowa na listę UNESCO
„Jak Internet leczy dzieci”. Badanie IQS
4 na 5 konsumentów usatysfakcjonowanych z zakupów. Badanie jakości obsługi w Polsce
Google w 2017 r. usunął 3,2 mld szkodliwych reklam
Personalia
14.03.2018
Małgorzata Kmieciak country managerem CEE w firmie Smart
Wydarzenia
20.03.2018 - 21.03.2018
M@il My Day – Konferencja E-mail Marketingowa
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
4.04.2018 - 6.04.2018
Social Media Show 2018
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail