Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
5.03.2018
Pod czułą opieką robota kuchennego

Robot kuchenny, który ma możliwość pobierania z Internetu subskrybowanych przepisów, staje się nowym nauczycielem w kuchni. Z drugiej strony człowiek wciąż szuka zrozumienia, kontaktu czy jakiejkolwiek innej formy bliskości z drugim człowiekiem. Tyle że formy tych relacji mogą się zmieniać.

O kolejnych zjawiskach wartych omówienia podczas konferencji CyberHuman rozmawiają członkowie rady programowej wydarzenia – Michał Kociankowski (Synergion) i Adam Polasz (O11E).
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Gadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborów
Mariusz Rzanny
Rośnie liczba ofert, z którymi styka się codziennie przeciętny konsument. Coraz częściej staje on wobec konieczności dokonywania wyborów. Wiele wskazuje na to, że wzrastać będzie rola mechanizmów nieświadomych w tym procesie. Można powiedzieć, że konsument przyszłości będzie sterowany gadzim mózgiem. Jak uwzględnić tę wiedzę w konstruowaniu oferty sprzedażowej?
E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Czy stosujesz e-mail marketing zgodnie z RODO?
Szymon Dyrlaga
Od co najmniej kilku miesięcy gorącym tematem w branży jest RODO. Nic zresztą dziwnego. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wprowadza spore zmiany w prawie powstałym w dużej mierze na podstawie dyrektywy unijnej z 1995 roku. Zobacz, jakie wymagania musisz spełnić, by zbierać adresy mailowe i wysyłać newslettery zgodnie z RODO. A jak może ci w tym pomóc dobry system do e-mail marketingu?
Espresso
Unilever więcej reklam tworzy we własnym zakresie. Zaoszczędził 30% na honorariach agencji
Styl goth i „Alicja w Krainie Czarów” w nowej kolekcji Ikei
Wampiry i Piotr Adamczyk w kampanii wizerunkowej Eurobanku
Robert Janowski w kampanii „9 milionów powodów” marki Corega
Wybrano zwycięzców konkursu Art of Packaging
Bieganie i kolarstwo w wiosennej kampanii Decathlonu
„Rzeczywistości damsko-męskie” – raport firmy Izmałkowa
Lego z pierwszym od 13 lat spadkiem sprzedaży
Pierwsze tańce homoseksualnych małżeństw w spocie Apple’a
Cindy Crawford twarzą wiosennej kampanii Reserved
Suzuki sponsoruje polski boks
Dorota Wellman w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej T‑Mobile
Polski Internet w lutym 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBI
Treści wideo nadal chcemy oglądać w telewizorze, ale młodsi wolą laptop. Badanie Starcomu
Personalia
9.03.2018
Jakub Kossut CEO MediaCom Warszawa
Wydarzenia
20.03.2018 - 21.03.2018
M@il My Day – Konferencja E-mail Marketingowa
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail