Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Gadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborów
Mariusz Rzanny
Rośnie liczba ofert, z którymi styka się codziennie przeciętny konsument. Coraz częściej staje on wobec konieczności dokonywania wyborów. Wiele wskazuje na to, że wzrastać będzie rola mechanizmów nieświadomych w tym procesie. Można powiedzieć, że konsument przyszłości będzie sterowany gadzim mózgiem. Jak uwzględnić tę wiedzę w konstruowaniu oferty sprzedażowej?
E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Czy stosujesz e-mail marketing zgodnie z RODO?
Szymon Dyrlaga
Od co najmniej kilku miesięcy gorącym tematem w branży jest RODO. Nic zresztą dziwnego. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wprowadza spore zmiany w prawie powstałym w dużej mierze na podstawie dyrektywy unijnej z 1995 roku. Zobacz, jakie wymagania musisz spełnić, by zbierać adresy mailowe i wysyłać newslettery zgodnie z RODO. A jak może ci w tym pomóc dobry system do e-mail marketingu?
Espresso
Cindy Crawford twarzą wiosennej kampanii Reserved
Helena Christensen w kampanii Huawei
„Rzeczywistości damsko-męskie” – raport firmy Izmałkowa
Raport Mastercard: Polki coraz bardziej przedsiębiorcze
Kantar Millward Brown i Urban Communications tworzą zespół zajmujący się e-sportem
Hennessy kontynuuje współpracę z O.S.T.R.
Kicaczki – bohaterowie najnowszej kampanii Intermarché do zdobycia za naklejki
„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco
Martyna Wojciechowska obok Fridy Kahlo i innych słynnych kobiet w kolekcji Mattela na 8 marca 2018
Coca-Cola wprowadzi do sklepów napój alkoholowy
Czy Polka jest strażniczką domowego budżetu? Wyniki badania SW Research
Treści wideo nadal chcemy oglądać w telewizorze, ale młodsi wolą laptop. Badanie Starcomu
Saatchi & Saatchi IS inwestuje w e-commerce
Codemedia z nowym wizerunkiem i hasłem „The new sense of communication”
Kampania „Stand4her” marki Avon
Kaufland z kampanią wizerunkową „Spotkajmy się przy ladzie”
Personalia
7.03.2018
Krzysztof Ratnicyn nowym PR managerem w GoldenSubmarine
8.03.2018
Marta Kotulska dyrektorem ds. komunikacji digital w Clos Brothers
8.03.2018
Marcin Olszewski w ścisłym kierownictwie Media Impact Polska
Wydarzenia
20.03.2018 - 21.03.2018
M@il My Day – Konferencja E-mail Marketingowa
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail