Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
5.03.2018
Pod czułą opieką robota kuchennego

Robot kuchenny, który ma możliwość pobierania z Internetu subskrybowanych przepisów, staje się nowym nauczycielem w kuchni. Z drugiej strony człowiek wciąż szuka zrozumienia, kontaktu czy jakiejkolwiek innej formy bliskości z drugim człowiekiem. Tyle że formy tych relacji mogą się zmieniać.

O kolejnych zjawiskach wartych omówienia podczas konferencji CyberHuman rozmawiają członkowie rady programowej wydarzenia – Michał Kociankowski (Synergion) i Adam Polasz (O11E).
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kobieca twarz marki. Czy tylko na chwilę?
Mateusz Lubczański
Czemu Jaś Wędrowniczek nie miałby stać się Janeczką? Zabawa w zamiany płci staje się dla marek odświeżającym i prospołecznym ćwiczeniem... Które przy okazji może być bardzo opłacalne.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY TRENDY
Elektroniczne gadżety, którym się nie udało
Bartosz Nassalski
Od jakiegoś czasu firmy kojarzone przede wszystkim z digitalem pragną zaistnieć także w sferze produktów działających offline. Wykraczanie z cyfrowej sfery komfortu nie zawsze jednak wychodzi marce na dobre.
Espresso
„Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania” – badanie instytutu Maison & Partners
Spot PKO BP w reżyserii Tomasza Bagińskiego
Ponad 1,65 mln zł kar dla firm pożyczkowych – decyzje UOKiK
Instytut Badań Outdooru zakończył etap badawczy projektu Outdoor Track
„Mam raka. I do dobrej zabawy potrzebuję procentów” – kolejna odsłona kampanii Fundacji Rak’n’Roll
Miastonauci w kampanii Raiffeisen Polbanku
Okocim Mistrzowski Porter po raz pierwszy w telewizyjnej kampanii reklamowej
Badanie wizerunku polskiego sektora kosmicznego. Raport Planet PR i PSMM
Leo Messi i wypełnione farbą piłki w spocie Pepsi
Axe partnerem drużyny e-sportowej
AMS wprowadza przedziały GRP oparte na danych z badania Outdoor Track
„Ratujmy serce Karpat” – apeluje Marcin Dorociński w kampanii WWF
Edyta i Cezary Pazurowie ponownie promują kolekcję marki Lavard
Jaguar w kampanii promuje swojego pierwszego kompaktowego SUV-a
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.03.2018
Polak w globalnym kierownictwie korporacji McDonald’s
6.03.2018
Andrzej Gruszka szefem komunikacji w Hexe Capital
Wydarzenia
20.03.2018 - 21.03.2018
M@il My Day – Konferencja E-mail Marketingowa
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.