Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA
Wymagane cechy stratega [fragment książki „Projektowanie strategii marki”]
Maciej Tesławski
Jeśli zgodzimy się, że w najbardziej ogólnym ujęciu strategia to planowane działanie, w przeciwieństwie do działań chaotycznych, to zrozumiałe jest, że ktoś, kto planuje działania, musi posiadać pewne cechy charakterystyczne.
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Te fałszywki są oryginalne
Agnieszka Jaszcz
Logo znanej marki potrafi wywołać szybsze bicie serca i skłonić konsumenta do błyskawicznego sięgnięcia po portfel. Bezwzględnie wykorzystują to ci, którzy oferują produkty Adidos, Hike, Dolce & Banana czy PolyStation 3. Większość potencjalnych nabywców potrafi dostrzec subtelną różnicę, a jest i sporo takich, dla których nie ma ona znaczenia. Jak więc się zachowają, gdy ujrzą produkty marki Deisel?
Espresso
SA Wardęga krytykuje nowy regulamin YouTube. Skarży się na blokowanie kanału
Tomasz Bagiński reżyserem, Kayah wokalistką. Nowy spot „Czarna Polana” marki Żubrówka Czarna
„Kupuj z głową” – zachęca w kampanii telewizyjnej serwis Otomoto.pl
Niemal połowa Polaków nadal będzie robiła zakupy w niedzielę
Unilever rozstrzygnął przetarg na obsługę marki Ben & Jerry’s
Nowa kampania reklamowa Volvo XC40
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w 2017 r. Najbardziej wzrosły wydatki na internet i TV, spadły na prasę
Słaba oglądalność olimpiady w Pjongczang. Polacy nie interesują się sportem jako takim, lecz jedynie „kibicują naszym”
Kontynuacja kampanii „Szczecin rekrutuje“
Rekordowe wyniki finansowe Grupy K2 w 2017 r.
Personalia
26.02.2018
Łukasz Jankowski i Mirosław Kulisz w Walk Creative
Wydarzenia
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
20.03.2018 - 21.03.2018
M@il My Day – Konferencja E-mail Marketingowa
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
1.03.2018
Kongres Online Marketing „Praktycy dla praktyków”
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail