Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MEDIA STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Platforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki Storytel
Daniel Kotliński
Audio, tak jak sam storytelling, ma nieskończone możliwości. Czy zatem działająca nad Wisłą od trzech lat aplikacja z materiałami audio ma szansę stać się jedną z najczęściej wybieranych platform abonamentowych? O rozwijaniu tej marki pisze Daniel Kotliński, marketing manager w agencji Social Tigers na podstawie rozmowy z Jakubem Barzakiem, marketing managerem Storytel Polska.
MARKETING INTERNETOWY
Questvertising – pytanie jest odpowiedzią
Redakcja
Współcześni marketerzy nie mają łatwo. Adbloki wyłączyły z gry ponad 40% potencjalnych odbiorców reklam. Do tego stopnia, że prawie 2 mln Polaków określa się mianem „kontrreklamowych”, czyli niedostępnych dla marketerów ani w internecie, ani przed telewizorem. Z tego prostego powodu, że telewizji oni nie oglądają, a od reklam w sieci odcinają się adblokiem. A są to bardzo cenne grupy odbiorców – ludzie młodzi, aktywni, wykształceni.
Espresso
Belgijski operator z nową wersją utworu „Freestyler” z 1999 r.
„Wizytówki w Chromie nabierają kształtów” – kreatywny konkurs drukarni internetowej [przedłużony]
Biedronka reklamuje pieluchomajtki Dada
Kto walczył o portfele zakochanych? Cross-mediowa analiza walentynkowych kampanii na przykładzie biżuterii
Marka Bell obsługiwana komunikacyjnie przez Dentsu Aegis Network Polska
New Balance uruchomił pub, w którym można płacić przebiegniętymi kilometrami
AT&T, Nestle i Epic Games wycofują reklamy z YouTube
Strefa Studenta – konkurs na projekt, który może otworzyć drzwi do branży opakowań
77 proc. konsumentów woli kupować produkty marek, z którymi łączą ich wspólne wartości. Badanie „Meaningful Brands 2019”
RTB House otwiera Creatives Lab
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
22.02.2019
Damian Nenow dołącza do studia produkcyjnego Dobro
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
19.03.2019 - 20.03.2019
Golden Marketing Conference
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
4.04.2019
Cyber Transformations
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
13.03.2019 - 15.03.2019
I ❤ Marketing
21.03.2019
Social Media Show
2.04.2019 - 3.04.2019
Targi Packaging Innovations
5.04.2019 - 21.03.2020
Diploma in Professional Marketing
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.