Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EXPERIENTIAL MARKETING
Nowego Nissana wypromują… kapcie
Agnieszka Jaszcz
Kolejna premiera samochodowa za nami. W nowym modelu Nissana Leaf dodano silnikowi mocy, powiększono pojemność ogniw i poprawiono aerodynamikę, by samochód zasilany bateriami mógł jechać jeszcze dalej na jednym ładowaniu. Wprowadza się technologię ProPilot, która w 2020 roku ma pozwolić na autonomiczną jazdę. A oto co ma promować całą tę ultranowoczesność.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
10 nowych i nieoczywistych zastosowań monitoringu mediów
Robert Sadowski, Robert Stalmach
Monitoring mediów w dzisiejszych czasach to coś więcej niż tylko narzędzie dla działów PR. Sprawdzanie poczynań konkurencji to też tylko fragment jego możliwości. W erze big data i rozproszonej komunikacji nabiera on zupełnie nowego znaczenia i realnie wspiera cele biznesowe przedsiębiorstw. Oto 10 nowych obszarów, w których rola monitoringu mediów będzie rosła.
Espresso
Intel w Pjongczang zaprezentował świetlny spektakl z dronami
Portale erotyczne – gdzie najczęściej zaglądają internauci? Analiza Gemiusa
Ruszyła 7. edycja konkursu Strefa Studenta w ramach targów Packaging Innovations 2018
Smartfon wygra z telewizorem, ale nie z przyjaciółmi. Badanie Ipsosu
Polscy reklamodawcy zaniepokojeni kwestią ochrony danych i pozycją gigantów internetowych
Łączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym – pokazuje badanie Deloitte
Inspekcja Handlowa wykryła nieprawidłowości w ponad 78 proc. sklepów z tradycyjną obsługą
W IV kwartale 2017 r. gorsze wskaźniki viewability w polskim Internecie. Badanie firmy Meetrics
Coca-Cola wyda milion franków na zmianę nazwy FuzeTea na szwajcarskim rynku
Bardziej niż materialne prezenty na walentynki cenimy wspólne przeżycia. Mastercard Love Index
Ukazała się książka „Projektowanie strategii marki”
Tesco pracuje nad siecią dyskontów, by konkurować z Lidlem i Aldi?
Spider’s Web ukazał się w druku
Reklamy Magmisiów mogły wprowadzać w błąd
Mastercard przedłuża umowę z Ligą Mistrzów UEFA i startuje z kampanią z udziałem Pelégo
Marka Krosno w nowej odsłonie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.02.2018
Awans Moniki Wójcik na stanowisko account directora w Kamikaze
12.02.2018
Tomasz Musiał i Nikodem Sarna dołączają do Netsprint Group
12.02.2018
Bartosz Szreter na stanowisku digital account directora w Saatchi & Saatchi IS
Wydarzenia
27.02.2018
#4 Aula Polska Kraków
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
1.03.2018
Kongres Online Marketing „Praktycy dla praktyków”
20.03.2018 - 21.03.2018
M@il My Day – Konferencja E-mail Marketingowa
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.