Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE
Wielkie nazwiska Super Bowl nie należą do sportowców
Mateusz Lubczański
Jak co roku branża reklamowa skupia uwagę na jednym z największych wydarzeń sportowych świata. Super Bowl, czyli finał rozgrywek ligi NFL, przyciąga nie tylko perspektywą pojedynku New England Patriots z Philadelphia Eagles. Kusi też konkurencją o nieformalny tytuł najlepszej reklamy sezonu, a może nawet roku.
OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Brief – długi krótki dokument
Dawid Bartodziej
Choć najkrótszy brief świata brzmi po prostu: „zróbcie tak, żeby było dobrze”, warto w przygotowaniu tego dokumentu być odrobinę bardziej wylewnym. To truizm, ale trzeba go powtarzać: precyzyjny brief zapewnia dobre zrozumienie pomiędzy biznesem i agencją. Co za tym idzie – zwiększa szanse, że finalny efekt projektu będzie dla zamawiającego satysfakcjonujący.
Espresso
Firmy powinny angażować się w sprawy społeczne, równouprawnienie i wyznawane wartości. Badanie Salesforce
Fikcyjna gwiazda disco polo w kampanii Vivusa
Trudno o naprawdę atrakcyjne oferty online w czasie noworocznych wyprzedaży. Wyniki badania
Brand24 debiutuje na NewConnect
Pierwsza telewizyjna kampania Melvitu
Sąd podtrzymał decyzję UOKiK w sprawie Getin Noble Banku. Firma ma zapłacić 5 mln zł kary
Sprzedaż danych wzrośnie w Polsce w 2018 r. o ponad 240 proc. – prognozuje OnAudience
Coca-Cola od sierpnia 2018 r. oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Zmiany w sposobie rozpatrywania skarg wpływających do Komisji Etyki Reklamy
„Rzeczpospolita” najczęściej cytowanym medium 2017 r.
Program stażowy „PepsiCo Go 2018 Trendsetter Challenge”
Domy produkcyjne powołują Klub Producentów Reklamowych
Personalia
30.01.2018
Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos: z Saatchi & Saatchi do zarządu Brand New Galaxy
30.01.2018
Sebastian Świderski pokieruje działem performance marketingu w J. Walter Thompson Poland
29.01.2018
Aleksandra Bielska przejmuje obowiązki Juliana Dworaka w Opus Film
Wydarzenia
5.02.2018
Crash Mondays 12: E-commerce. Jak wesprzeć sprzedaż dzięki marketingowi
1.03.2018
Kongres Online Marketing „Praktycy dla praktyków”
20.03.2018 - 21.03.2018
M@il My Day – Konferencja E-mail Marketingowa
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
11.05.2018
Szkolenie Facebook Marketing + ADS
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
7.02.2018 - 8.02.2018
Szkolenie Content Marketing + Szkolenie SEO
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail