Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Wskaźniki pomiaru w influencer marketingu
Robert Stalmach, Robert Sadowski
Żeby odnieść sukces w marketingu, trzeba na bieżąco mierzyć i analizować osiągane rezultaty. Ta zasada dotyczy również influencer marketingu. Co z miernikami? Jest ich całkiem sporo. Wybór zależy od tego, jaki jest cel danej kampanii, co należy porównać oraz gdzie prowadzone są działania.
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Play ogłosił, że może kupić Virgin Mobile. Jak przeszedł drogę od słabej marki do największego telekomu?
Jakub Müller
W poprzednim tygodniu Play podpisał z Virgin Mobile umowę, która gwarantuje mu w przyszłości możliwość zakupu marki VMP. Transakcja to swoisty symbol. Virgin Mobile na początku przykuwała uwagę mediów, Play była krytykowana. To okazja, żeby przyjrzeć się drodze, jaką przeszły obie marki, a także temu, jak wpłynęły na rynek reklamowy.
CUSTOMER EXPERIENCE FELIETON OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak klienci doświadczają produktów i usług?
Piotr Wojciechowski
Wyobraź sobie, że kupujesz podupadający ośrodek wczasowy na Mazurach. Zamierzasz zrobić z niego fajne miejsce. Masz ambicję stworzenia oferty o podwyższonym standardzie, która przyniesie dobre dochody. Jaki jest twój pierwszy krok?
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Social media pod urokiem Maybelline
Martyna Bienias
Maybelline New York – to od tej marki branża kosmetyczna może uczyć się skutecznego działania w social media. Brand należący do grupy L’Oreal zajmuje obecnie najwyższe miejsca w rankingach popularności marek w mediach społecznościowych. Co sprawia, że radzi sobie tak dobrze?
Espresso
Hotel w Dublinie zbanował influencerów
Labcon i Grupa Abstra łączą siły
Samoobsługowy sklep Amazona otwarty dla klientów
Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki w kampanii marki X-kom
Grudzień z przepisami online. Analiza Gemiusa
„Tu się warzy z zasadami” – kampania marki Okocim
Przyszłość product placement? P&G kupił wątek w serialu „Black-ish”
Piłka nożna znów z finansowym rekordem
Spot Męskiego Grania podbił polski YouTube w 2017 r.
Facebook zamierza rozwijać kompetencje cyfrowe Europejczyków
Agencja Dziadek do Orzechów w ramach kampanii wizerunkowej wydała książkę dla dzieci
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.01.2018
Bartosz Biały dyrektorem kreatywnym agencji Plej
23.01.2018
Michał Kazimierczak partnerem w Heart & Brain
22.01.2018
Agata Lauko prezesem zarządu Netsprintu
22.01.2018
Jakub Pancewicz general managerem w Lenovo MBG Polska i regionie SEE
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
II Kongres Duchowo / Genialnie / Globalnie
1.03.2018
Kongres Online Marketing „Praktycy dla praktyków”
20.03.2018 - 21.03.2018
M@il My Day – Konferencja E-mail Marketingowa
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
31.01.2018
Karmimy Wiedzą
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.