Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Play ogłosił, że może kupić Virgin Mobile. Jak przeszedł drogę od słabej marki do największego telekomu?
Jakub Müller
W poprzednim tygodniu Play podpisał z Virgin Mobile umowę, która gwarantuje mu w przyszłości możliwość zakupu marki VMP. Transakcja to swoisty symbol. Virgin Mobile na początku przykuwała uwagę mediów, Play była krytykowana. To okazja, żeby przyjrzeć się drodze, jaką przeszły obie marki, a także temu, jak wpłynęły na rynek reklamowy.
CUSTOMER EXPERIENCE FELIETON OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak klienci doświadczają produktów i usług?
Piotr Wojciechowski
Wyobraź sobie, że kupujesz podupadający ośrodek wczasowy na Mazurach. Zamierzasz zrobić z niego fajne miejsce. Masz ambicję stworzenia oferty o podwyższonym standardzie, która przyniesie dobre dochody. Jaki jest twój pierwszy krok?
Espresso
Coca-Cola ogłasza nowy globalny plan: świat bez odpadów
„Oscypiareczka” – Alior z kampanią skierowaną do przedsiębiorców
„Kierunek Orlen” – nowe otwarcie w komunikacji koncernu
Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu. Zbliża się XVIII Kongres Profesjonalistów PR
STS protestuje przeciwko reklamie Vectry z gumowymi lalkami
YouTube zaostrza zasady dotyczące monetyzacji treści i partnerstw
Jak Polacy wyobrażają sobie swój bank w 2018 i 2028 r.?
Ferrero przejmuje marki słodyczy Nestlé w USA
Ogromna kolejka po buty umożliwiające korzystanie z darmowej komunikacji miejskiej w Berlinie
Reklamy „Botoksu” naruszają Kodeks etyki reklamy
Nominacje do Mobile Trends Awards 2017 przyznane
Nowe szyldy dla praskich rzemieślników od Traffic Design
„Życie bez ściemy” – kampania deserów DayUp Pearls
Rodzina dziecięcego modela z reklamy H&M przeprowadza się „ze względów bezpieczeństwa”
„AdReaction: The Art of Integration”. Raport Kantar Millward Brown
Gessler okopana, Urbański wypłynął, tańczące gwiazdy spadły, telewizje na plusie. Raport „Lokomotywy reklamowe”
Personalia
19.01.2018
Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
II Kongres Duchowo / Genialnie / Globalnie
1.03.2018
Kongres Online Marketing „Praktycy dla praktyków”
20.03.2018 - 21.03.2018
M@il My Day – Konferencja E-mail Marketingowa
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
31.01.2018
Karmimy Wiedzą
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
7.02.2024 - 8.02.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail