Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Śpieszmy się kochać agencje – 5 znanych agencji, które w ostatnich latach zniknęły z polskiego rynku
Jakub Müller
Grudniowa likwidacja Epic Makers zaskoczyła wszystkich. W końcu ta sieć partnerska działała na prężnym rynku współpracy z youtube’erami. Historia pokazuje jednak, że agencje marketingowe od upadku zwykle dzieli niewiele. Najbardziej czujne muszą być zaś te należące do większych holdingów.
BADANIA MARKETINGOWE STORYTELLING
Czy badania są WOOW? Czy stanowią Wciągającą Opowieść o Wnioskach?
Anna Gorączka
W ostatnich latach na rynku pojawiły się nowe podmioty spoza branży badawczej, dostarczające wiedzę o rynku, konsumencie i jego potrzebach. Badania stały się jednym z wielu źródeł informacji biznesowych. Liczba tych źródeł często przekracza możliwości poznawcze firm. Jak zatem sprawić, by wyniki rzetelnych badań wyróżniały się w gąszczu dostępnych informacji? Co zrobić, by były kluczowym źródłem przy podejmowaniu decyzji biznesowych?
Espresso
Gessler okopana, Urbański wypłynął, tańczące gwiazdy spadły, telewizje na plusie. Raport „Lokomotywy reklamowe”
VML Poland z nagrodą w Adweek Arc Awards
Zwierzęta starzeją się tak samo jak ludzie – ruszyła kampania „Nieludzka starość”
Grupa Ströer powołuje zintegrowany hub sprzedażowy
Kampania „Ciemniejsza strona planety Warka”
Studenci ASP zaprojektowali kolekcję tekstyliów dla Biedronki
Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji PR
Święta na YouTube. Zestawienie „Ads Leaderboard” za grudzień 2017 r.
Kiedy i w jakich okolicznościach sięgamy po alkohol? Raport SW Research
Polskie gwiazdy sprawdzają Avon. Nowa strategia marki
Nivea Men oficjalnym sponsorem Realu Madryt
UOKiK nałożył na Bank Millennium ponad 20 mln zł kary
„Powiedz to na słodko!” – dzieci w kampanii Delecty na Dzień Babci i Dziadka
Anna Lewandowska ambasadorką marki Kinga Pienińska
mBank przekaże 7 mln zł na WOŚP
Jak marki odpowiadają na komentarze internautów na Facebooku? Analiza IRCenter
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.01.2018
Nowa account director w Agencji Warszawa
15.01.2018
Bartosz Sułkowski head of UX w agencji Syzygy Warsaw
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
31.01.2018
Karmimy Wiedzą
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.01.2018 - 26.01.2018
II Kongres Duchowo / Genialnie / Globalnie
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.