Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPORTOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Długi dystans Kubicy dobiega końca?
Mateusz Lubczański
Akcja wyścigowej telenoweli osiąga punkt kulminacyjny. 16 stycznia zespół Williamsa ogłosi skład kierowców na nadchodzący sezon Formuły 1. Rywalizacja toczy się pomiędzy Robertem Kubicą a Rosjaninem Siergiejem Sirotkinem. W tle, niemal jak zwykle, pojawiają się miliony dolarów z umów sponsorskich.
EDUKACJA MARKETINGOWA EVENT MARKETING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
O nieudanych warsztatach – czyli błędy, które uczą
Marek Staniszewski
Pusta sala. Na arkuszu z flipcharta, który miał zostać zapełniony przełomowymi pomysłami, widnieje kilka równoważników zdań. Reszta to przygnębiająca pustka. Tak rozczarowujący finał warsztatów może zaowocować dziesiątkami znakomitych szkoleń. Jak przeanalizować porażkę i wyciągnąć z niej wnioski? Doświadczeniem praktyka dzieli się Marek Staniszewski – strateg, trener, doradca, autor narzędzi do treningu kreatywnego myślenia.
BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA EXPERIENTIAL MARKETING
Projektowanie doświadczeń [fragment książki]
Igor Gałązkiewicz
Marketingowa semantyka jest niczym guma do żucia. Elastyczna, można ją przykleić niemalże do wszystkiego, a jej żucie stymuluje pracę mózgu. Dziś wszystko zmienia swoje znaczenie, dryfując po zwykle tyleż wzburzonym, ile bezkresnym oceanie ponowoczesności.
Espresso
Zmiana w algorytmie Facebooka. Zyskają treści zamieszczane przez znajomych
TVP prezentuje wyniki prac nad alternatywnym sposobem pomiaru oglądalności
Ikea przygotowała reklamę, na którą trzeba… nasikać
Kolejna dziwna reklama Kenzo
Fundacja Aflofarm z kampanią antynikotynową
II Kongres Duchowo – Genialnie – Globalnie już za dwa tygodnie
Inovox Express promowany w telewizji
Coca-Cola i Robert Lewandowski kończą współpracę
Konferencja CyberHuman – PTBRiO zaprasza do zgłaszania wystąpień
Nike obniży stawki agencji? Sugeruje to zapowiedź zorganizowania tzw. odwróconej aukcji
BMW w Polsce promuje samochody z antysmogowymi filtrami
PZU rozpoczęło kampanię „Życie w Twoich rękach”
Facebook Trends grudzień 2017 – sylwestrowa zabawa
Wydatki na reklamę cyfrową po trzech kwartałach 2017 r.
Sportowe trendy w Europie według ShopAlike
CCC rozstrzyga międzynarodowy przetarg
Maspex powierza obsługę mediową Starcomowi
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.01.2018
Tamara Rogers dyrektorem zarządzającym GSK Consumer Healthcare w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
31.01.2018
Karmimy Wiedzą
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
25.01.2018 - 26.01.2018
II Kongres Duchowo / Genialnie / Globalnie
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.