Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Co to jest fad? Czy jest godny uwagi w marketingu?
Joanna Chłopek
Irracjonalne zachowania kolektywne, spontaniczne zachowania naśladowcze. Pseudowydarzenia, owczy pęd, debilne wariactwa. Tak często określane są fady. Te efemeryczne zjawiska trudno jest przewidywać i kreować. Za to marki, którym uda się pod nie podpiąć w odpowiednim momencie, mają szansę na spory sukces. Fady były jednym z tematów omawianych podczas ubiegłorocznego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii.
EDUKACJA MARKETINGOWA EVENT MARKETING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
O nieudanych warsztatach – czyli błędy, które uczą
Marek Staniszewski
Pusta sala. Na arkuszu z flipcharta, który miał zostać zapełniony przełomowymi pomysłami, widnieje kilka równoważników zdań. Reszta to przygnębiająca pustka. Tak rozczarowujący finał warsztatów może zaowocować dziesiątkami znakomitych szkoleń. Jak przeanalizować porażkę i wyciągnąć z niej wnioski? Doświadczeniem praktyka dzieli się Marek Staniszewski – strateg, trener, doradca, autor narzędzi do treningu kreatywnego myślenia.
BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA EXPERIENTIAL MARKETING
Projektowanie doświadczeń [fragment książki]
Igor Gałązkiewicz
Marketingowa semantyka jest niczym guma do żucia. Elastyczna, można ją przykleić niemalże do wszystkiego, a jej żucie stymuluje pracę mózgu. Dziś wszystko zmienia swoje znaczenie, dryfując po zwykle tyleż wzburzonym, ile bezkresnym oceanie ponowoczesności.
Espresso
Ikea przygotowała reklamę, na którą trzeba… nasikać
II Kongres Duchowo – Genialnie – Globalnie już za dwa tygodnie
Polski Internet w grudniu 2017 r. Wyniki badania Gemius/PBI
Coca-Cola i Robert Lewandowski kończą współpracę
Święta i postanowienia noworoczne. Wydatki reklamowe w grudniu 2017 r. według IMM
Sportowe trendy w Europie według ShopAlike
Maspex powierza obsługę mediową Starcomowi
TVP prezentuje wyniki prac nad alternatywnym sposobem pomiaru oglądalności
Konferencja CyberHuman – PTBRiO zaprasza do zgłaszania wystąpień
Wydatki na reklamę cyfrową po trzech kwartałach 2017 r.
CCC rozstrzyga międzynarodowy przetarg
Maspex, Eurobank i Kantar Media w gronie członków IAA Polska
Wavemaker startuje w Polsce
Grupa Energa sponsorem strategicznym koszykówki w Polsce
Personalia
10.01.2018
Tamara Rogers dyrektorem zarządzającym GSK Consumer Healthcare w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce
10.01.2018
Senior PR specialist w Hand Made – Anna Piotrowska
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
31.01.2018
Karmimy Wiedzą
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
25.01.2018 - 26.01.2018
II Kongres Duchowo / Genialnie / Globalnie
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail