Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Przyszłość motoryzacji pod znakiem abonamentu
Mateusz Lubczański
Volvo kończy rozwijanie swojej gamy SUV-ów premierą najmniejszego modelu XC40. Na tle większych braci wyróżnia się on stylistyką, ale i tym, że został przygotowany z myślą o młodszej grupie docelowej. Tacy klienci często nie chcą już samochodu na własność. W związku z tym Szwedzi, ale nie tylko oni, wprowadzają do oferty nowe możliwości.
EDUKACJA MARKETINGOWA EVENT MARKETING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
O nieudanych warsztatach – czyli błędy, które uczą
Marek Staniszewski
Pusta sala. Na arkuszu z flipcharta, który miał zostać zapełniony przełomowymi pomysłami, widnieje kilka równoważników zdań. Reszta to przygnębiająca pustka. Tak rozczarowujący finał warsztatów może zaowocować dziesiątkami znakomitych szkoleń. Jak przeanalizować porażkę i wyciągnąć z niej wnioski? Doświadczeniem praktyka dzieli się Marek Staniszewski – strateg, trener, doradca, autor narzędzi do treningu kreatywnego myślenia.
DESIGN KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Reklama w zwierciadle sztuki
Dominik Zieliński
Gdybyśmy mieli określić miejsce sztuki na piramidzie potrzeb, bez wątpienia byłoby ono ostatnie. Jednocześnie sztuka, dzięki swoim właściwościom, może wspierać działania marketingowe przeróżnych produktów i usług – nawet tych pierwszej potrzeby.
Espresso
H&M przeprasza za wykorzystanie zdjęcia czarnoskórego dziecka w bluzie z napisem „najfajniejsza małpa”
Sopot z kampanią informującą o uchwale krajobrazowej
Konferencja CyberHuman – PTBRiO zaprasza do zgłaszania wystąpień
PZPN i Lotos przedłużają umowę sponsorską do 2022 r.
Platforma NC+ rozpoczyna współpracę z Havas Warsaw
Koci fitness w kampanii Kasy Stefczyka
Twórcy Natura Cold Press w kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile dla firm
Wyroki sądowe: 4 Life Direct, Idea Bank, Profi Credit Poland
Aviva wybrała Zoom Bsc
Kampania telewizyjna Black Energy Drink z udziałem zawodniczek Legends Football League
Toyota i Pizza Hut pracują nad autonomicznym samochodem
Influencerzy na Facebooku na przełomie 2017 i 2018 r. Analiza IRCenter
Nowa identyfikacja wizualna Koszalina
CEDC wybrało agencję do wprowadzenia na rynek nowej marki wódki
Wiking w telewizyjnym spocie poleca Fiordę
Syzygy Warsaw hubem technologicznym grupy Syzygy
Lotte Wedel wybrał Walk do obsługi public relations
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
9.01.2018
Sebastian Szysz na czele działu strategii agencji Zenith
8.01.2018
Barbara Rudnicka dyrektorem ds. rozwoju biznesu segmentu Internet w Agorze
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
31.01.2018
Karmimy Wiedzą
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.