Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Przyszłość motoryzacji pod znakiem abonamentu
Mateusz Lubczański
Volvo kończy rozwijanie swojej gamy SUV-ów premierą najmniejszego modelu XC40. Na tle większych braci wyróżnia się on stylistyką, ale i tym, że został przygotowany z myślą o młodszej grupie docelowej. Tacy klienci często nie chcą już samochodu na własność. W związku z tym Szwedzi, ale nie tylko oni, wprowadzają do oferty nowe możliwości.
EDUKACJA MARKETINGOWA EVENT MARKETING FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
O nieudanych warsztatach – czyli błędy, które uczą
Marek Staniszewski
Pusta sala. Na arkuszu z flipcharta, który miał zostać zapełniony przełomowymi pomysłami, widnieje kilka równoważników zdań. Reszta to przygnębiająca pustka. Tak rozczarowujący finał warsztatów może zaowocować dziesiątkami znakomitych szkoleń. Jak przeanalizować porażkę i wyciągnąć z niej wnioski? Doświadczeniem praktyka dzieli się Marek Staniszewski – strateg, trener, doradca, autor narzędzi do treningu kreatywnego myślenia.
DESIGN KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Reklama w zwierciadle sztuki
Dominik Zieliński
Gdybyśmy mieli określić miejsce sztuki na piramidzie potrzeb, bez wątpienia byłoby ono ostatnie. Jednocześnie sztuka, dzięki swoim właściwościom, może wspierać działania marketingowe przeróżnych produktów i usług – nawet tych pierwszej potrzeby.
Espresso
H&M przeprasza za wykorzystanie zdjęcia czarnoskórego dziecka w bluzie z napisem „najfajniejsza małpa”
Sopot z kampanią informującą o uchwale krajobrazowej
Konferencja CyberHuman – PTBRiO zaprasza do zgłaszania wystąpień
PZPN i Lotos przedłużają umowę sponsorską do 2022 r.
Platforma NC+ rozpoczyna współpracę z Havas Warsaw
Koci fitness w kampanii Kasy Stefczyka
Twórcy Natura Cold Press w kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile dla firm
Wyroki sądowe: 4 Life Direct, Idea Bank, Profi Credit Poland
Aviva wybrała Zoom Bsc
Kampania telewizyjna Black Energy Drink z udziałem zawodniczek Legends Football League
Toyota i Pizza Hut pracują nad autonomicznym samochodem
Influencerzy na Facebooku na przełomie 2017 i 2018 r. Analiza IRCenter
Nowa identyfikacja wizualna Koszalina
CEDC wybrało agencję do wprowadzenia na rynek nowej marki wódki
Wiking w telewizyjnym spocie poleca Fiordę
Syzygy Warsaw hubem technologicznym grupy Syzygy
Lotte Wedel wybrał Walk do obsługi public relations
Personalia
9.01.2018
Sebastian Szysz na czele działu strategii agencji Zenith
8.01.2018
Barbara Rudnicka dyrektorem ds. rozwoju biznesu segmentu Internet w Agorze
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
31.01.2018
Karmimy Wiedzą
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail