Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nadchodzi renesans masowej komunikacji
Jacek Szlak
Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Hiszpańska Lotería de Navidad – mocne wzruszenia przed losowaniem
Sonia Horonziak
W blokach reklamowych okres świąteczny w pełni. Jesteśmy świadkami minibatalii o uwagę widza. Orężem jest tu widowiskowość, humor, obecność znanych twarzy czy zdolność wyciskania łez z oczu. Reklamy gier losowych, zwykle dość trywialne, wypadają na takim tle raczej blado. Nie można jednak tego powiedzieć o kampaniach hiszpańskiej Loterii Świątecznej.
Espresso
Kluczowe pytania biznesowe dla branży reklamowej na 2018 r. według „The Wall Street Journal”
Coca-Cola Cherry znika z polskiego rynku
Robert Lewandowski został blogerem technologicznym Huawei
Świąteczna reklama Allegro podbija YouTube. Zestawienie najchętniej oglądanych filmów w listopadzie 2017
XIV edycja „Badania poczty elektronicznej” Sare
Karmimy Wiedzą – spotkania dla miłośników social media, marketingu oraz zwierząt
Żarówka, telefon, lądowanie na Księżycu i pralka – internetowa reklama LG
Polsat Media i Grupa Abstra nawiązują współpracę
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski w cukierni Szymona Majewskiego w reklamie Plusa
Jak Polacy obchodzą sylwestra? Badanie Polskiego Programu Jakość Obsługi
9 trendów technologicznych, które według Edelmana zdominują media i marketing w 2018 r.
11 edycja Crash Mondays dotyczyć będzie content marketingu
Pierwszy w Polsce festiwal filmów korporacyjnych
Plus z reklamą dla „walczących z Internetem”
Leki sprawdzamy w Sieci, kupujemy tradycyjnie. Analiza Gemiusa
Płótna mistrzów w cyfrowym wymiarze – konkurs „Surface AntyLuwr” Microsoftu
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.12.2017
Jarosław Śliżewski dyrektorem obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory
21.12.2017
Daniel Daszkiewicz i Andrzej Dominiak dołączą do Alior Banku
18.12.2017
Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazety.pl
Wydarzenia
8.01.2018
11 edycja Crash Mondays – content marketing
31.01.2018
Karmimy Wiedzą
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.