Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Hellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupem
Jakub Müller
Majonez jako jeden z niewielu produktów zyskuje w Święta Wielkanocne – pokazują badania opisywane w „Rzeczpospolitej”. Nie wyjaśniają one jednak, dlaczego cały rynek tego rodzaju produktów składa się z zaledwie kilku marek. Podpowiedź: wszystko przez skomplikowany zmysł, jakim jest smak. Z badania nie wynika również, dlaczego majonez może tracić na rzecz keczupu.
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Social media pod urokiem Maybelline
Martyna Bienias
Maybelline New York – to od tej marki branża kosmetyczna może uczyć się skutecznego działania w social media. Brand należący do grupy L’Oreal zajmuje obecnie najwyższe miejsca w rankingach popularności marek w mediach społecznościowych. Co sprawia, że radzi sobie tak dobrze?
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Głupie obrazki z internetu
Krzysztof Domeradzki, Michał Zajdel
Pierwszym dużym memem 2018 roku był Tide Pod Challenge. Niebezpieczna internetowa zabawa w zjadanie kapsułek piorących zapewne skończy się niewesoło dla producenta detergentu. Będzie prawdopodobnie musiał zmienić wygląd swojego produktu. A zaczęło się od żartobliwej sieciowej publikacji...
MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Afera Facebooka i Cambridge Analytica trwa. Mark Zuckerberg przeprasza. Co na to reklamodawcy?
Jakub Müller
Akcje Facebooka straciły w kilka dni 50 mld dolarów, a więc tyle, ile wynosi wartość całej firmy Tesla. Po przeprosinach Marka Zuckerberga kurs nieco się odbił, ale firma nadal ma kłopoty. Czy na oburzeniu użytkowników się skończy? A może z Facebooka odejdą reklamodawcy?
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Co to jest fad? Czy jest godny uwagi w marketingu?
Joanna Chłopek
Irracjonalne zachowania kolektywne, spontaniczne zachowania naśladowcze. Pseudowydarzenia, owczy pęd, debilne wariactwa. Tak często określane są fady. Te efemeryczne zjawiska trudno jest przewidywać i kreować. Za to marki, którym uda się pod nie podpiąć w odpowiednim momencie, mają szansę na spory sukces. Fady były jednym z tematów omawianych podczas ubiegłorocznego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
10 nowych i nieoczywistych zastosowań monitoringu mediów
Robert Sadowski, Robert Stalmach
Monitoring mediów w dzisiejszych czasach to coś więcej niż tylko narzędzie dla działów PR. Sprawdzanie poczynań konkurencji to też tylko fragment jego możliwości. W erze big data i rozproszonej komunikacji nabiera on zupełnie nowego znaczenia i realnie wspiera cele biznesowe przedsiębiorstw. Oto 10 nowych obszarów, w których rola monitoringu mediów będzie rosła.
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nadchodzi renesans masowej komunikacji
Jacek Szlak
Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?
BADANIA MARKETINGOWE PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Gadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborów
Mariusz Rzanny
Rośnie liczba ofert, z którymi styka się codziennie przeciętny konsument. Coraz częściej staje on wobec konieczności dokonywania wyborów. Wiele wskazuje na to, że wzrastać będzie rola mechanizmów nieświadomych w tym procesie. Można powiedzieć, że konsument przyszłości będzie sterowany gadzim mózgiem. Jak uwzględnić tę wiedzę w konstruowaniu oferty sprzedażowej?
Wydarzenia
4.04.2018 - 6.04.2018
Social Media Show 2018
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail