Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Przyciągasz konserwatystów czy liberałów? Czy to ważne? W social media tak
Mateusz Lubczański
Nawet markom najdalszym od polityki trudno jest dziś pielęgnować neutralność. Niezależnie od branży konsumenci coraz częściej oczekują od nich zajęcia zdecydowanego stanowiska, zwłaszcza w social media. Czy brand zdecyduje się na kroczek w prawo, czy w lewo? I tak straci pewną część klientów. A co może zyskać?
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kiedy warto wprowadzać na sklepową półkę nowe warianty marek? Czy dobrze mieć wizerunek marki różnorodnej?
Jakub Müller
Wprowadzamy kolejny wariant produktu? Brand managerowie zwykle przyklaskują takim pomysłom. Wychodzą z założenia, że większa różnorodność na sklepowej półce, choć kosztowna, zapewnia marce lepszy wizerunek. Najnowsze badania wykazują jednak, że motywacje konsumentów są bardziej skomplikowane, niż się wydawało.
Espresso
Zalando chce zastępować pracowników algorytmami
Reklama zewnętrzna ze spadkiem w 2017 r. Raport IGRZ
Startuje konkurs Zbadaj.to dla studentów zainteresowanych Consumer Intelligence
Agnieszka Woźniak-Starak zostaje ambasadorką marki Semilac
Szymon Majewski zaprasza do walca w spocie Plusa
Grupa Sfinks, Terg, PKP Cargo – wyroki sądowe
Marketerzy sformułowali oczekiwania wobec badań mediów w przyszłości
„Poczuj różnicę” – kampania marki Schweppes
Brizard Wine & Spirits przedłuża umowę z agencją Dziadek do Orzechów
Bukmacher STS przedłuża współpracę z PZPN i rozpoczyna kampanię
Instagram wprowadza posty przenoszące użytkowników bezpośrednio do e-sklepów
Co w zwyczajach Polaków zmienił zakaz handlu w niedzielę? Raport z badania SW Research
IAB Internet Week – o efektywności, botach i współczesnym digital customer
Bajkowy motyl Huawei zagościł w centrum Warszawy
Himalaista Adam Bielecki ambasadorem 4Move
Ikea w internetowym show rozładowuje napięcia związane z zakupem mebli
„Nie ma wygranej bez procentów” – trzeci spot Fundacji Rak’n’Roll
Marka Sloggi wybrała agencję, która wprowadzi ją do social media
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę reklamową
Personalia
23.03.2018
180323
Oferty pracy

/
Wydarzenia
4.04.2018 - 6.04.2018
Social Media Show 2018
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
17.05.2018
Warsaw Corporate Film Festival
12.06.2018 - 13.06.2018
Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
6.04.2018
Diploma in Professional Marketing
19.04.2018
Konferencja CyberHuman
9.05.2018 - 11.05.2018
V Kongres Dyrektorów E-commerce
6.06.2018 - 7.06.2018
Forum IAB 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail