Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
12.12.2017
Martech, czyli łączenie kropek w czasie rzeczywistym

Wiele rozwiązań leży na półce, firmy nadal z nich nie korzystają. Myślę, że obecne zmiany napędza wyścig między markami, które właśnie dochodzą do ściany. Zajrzały więc do danych i zaczęły wyciągać z nich wnioski.

O martechu, jego miejscu w firmie oraz wykorzystaniu IT w marketingu rozmawiamy z Piotrem Krauscharem, prezesem zarządu FaceAddicted
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Insight konsumencki w praktyce
Dominik Rodzim
Zrozumienie potrzeb, motywacji i zachowań konsumentów jest kluczowym elementem w procesie budowania strategii marki. Ładny design opakowania lub współpraca z celebrytami nie wystarczą, by przekonać innych do sięgnięcia po dany produkt. Chodzi w tym wszystkim o coś więcej. O co dokładnie?
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Wykaż się kreacją na święta
Agnieszka Rączka
Na czym oprzeć się przy tworzeniu bożonarodzeniowych reklam? Czy w takiej kreacji koniecznie muszą znaleźć się: choinka, prezenty, Mikołaj, renifery i padający śnieg? Poniżej krótki przewodnik.
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM ZARZĄDZANIE MARKĄ
Narzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiej
Best Western Hotels
W dobie stałego rozwoju narzędzi marketingowych można stwierdzić, że ich znaczenie dostrzegły już niemal wszystkie gałęzie biznesu. Dotyczy to także branży hotelarskiej, której liderzy, jak Best Western, wykorzystują ich potencjał.
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Najlepsze z najlepszych – świąteczne reklamy w 2017 roku
Łukasz Wołek
Nieodłączne zwiastuny zbliżającego się Bożego Narodzenia? Pierwszy śnieg, kaskady lampek w galeriach handlowych, gorączkowe poszukiwanie prezentów. Do tego dobiegające zewsząd piosenki, które w tytule oraz refrenie mają obowiązkowo „Christmas”. I co jeszcze? Świąteczne reklamy!
Espresso
„Tolerancja to za mało” – ruszyła kampania „My Poznań 36,6”
Elastyczne zarządzanie poziomem marży w e-sklepach przed Bożym Narodzeniem. Badanie Deloitte
Gwiazdy ekranu w kalendarzu ATM Grupy jako mroczne postaci ze świata literatury i filmu
Konkurs Timecode „Akcja animacja 2017” rozstrzygnięty
Kayah i zespół Q Ya Vy w świątecznym spocie województwa kujawsko-pomorskiego
„Jedni oszczędzają, bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali” – kampania ING
Graal powierza obsługę swoich marek Hill+Knowlton Strategies
Zdrovit przedłuża współpracę z Havas Media na kolejny rok
Przedświąteczny szturm Polaków na centra handlowe. Badanie Retail Institute
Co trzeci Polak zamierza wydać minimum 300 zł na poświątecznych i noworocznych wyprzedażach
Kryzys wizerunkowy i media. Znamy temat Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018
Agencja PowerEvents zaprosiła do Wrocławia nowego krasnala
Listopad pod znakiem e-handlu i plotek online. Analiza Gemiusa
Marka Grześki strategicznym partnerem filmu emitowanego w Polsacie
Leo Burnett przejmuje obsługę reklamową Orange Polska
Personalia
21.12.2017
Daniel Daszkiewicz i Andrzej Dominiak dołączą do Alior Banku
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
19.04.2018 - 20.04.2018
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail