Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
12.12.2017
Martech, czyli łączenie kropek w czasie rzeczywistym

Wiele rozwiązań leży na półce, firmy nadal z nich nie korzystają. Myślę, że obecne zmiany napędza wyścig między markami, które właśnie dochodzą do ściany. Zajrzały więc do danych i zaczęły wyciągać z nich wnioski.

O martechu, jego miejscu w firmie oraz wykorzystaniu IT w marketingu rozmawiamy z Piotrem Krauscharem, prezesem zarządu FaceAddicted
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Budżety marketingowe 2017–2018 – raport Gartnera
Jakub Müller
Spadek budżetów marketingowych po kilku latach wzrostów. Wyższe wydatki na reklamę w Internecie. Zwiększona ostrożność w wydawaniu na technologie marketingowe (martech). To główne informacje z raportu firmy Gartner, która zebrała dane od globalnych dyrektorów marketingu.
MARKETING INTERNETOWY USER EXPERIENCE
Testy z użytkownikami vs audyt użyteczności – co wybrać?
Magdalena Kamińska
Czym są audyty użyteczności produktów cyfrowych i testy z użytkownikami? Jak mogą pomóc w zwiększeniu zysków z danego rozwiązania? Jak dopasować najlepszą metodę do własnych potrzeb?
Espresso
VERVA – moc i dynamika w nowej odsłonie
„Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem”. Kampania Banków Żywności
BZ WBK przejmuje część Deutsche Banku Polska
Autorzy Busem przez świat w kolejnej odsłonie kampanii Idea Banku
Sprawdzeni dostawcy w reklamie Kubusia
Polska specjalność – zakupy last minute w Sieci. Badanie Kantar Millward Brown
Kaufland wybrał Leo Burnett Warsaw do obsługi strategiczno-kreatywnej
Jak internauci robią zakupy w grudniu? Analiza RTB House
Chiński mistrz olimpijski pije mleko Łaciate
Co Maria Skłodowska-Curie przeczytałaby o sobie w social media?
Czy polskie firmy są mobilne? Raport Studia Edisonda
Headlines-Porter Novelli i 24/7Communication łączą się
Harbingers – nowa agencja digital i performance marketingu dla e-commerce
Personalia
14.12.2017
Stoyan Ivanov dyrektorem generalnym Coca-Cola Poland Services
14.12.2017
Rafał Droździak dyrektorem ds. marketingu i komunikacji w Circle K Polska
Wydarzenia
25.01.2018 - 26.01.2018
Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail