Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
24.07.2017
Reklama to people business

W wypadku marek globalnych nie ma za wiele miejsca na wzrosty, fajerwerki przywództwa i przełomy komunikacyjne.

O sytuacji polskiej reklamy, pracy z celebrytami oraz o agencji Bridge2Fun mówi Rafał Baran, prezes 4Fun Media
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy wielkie marki umierają?
Jakub Müller
Lojalność klientów spada. Duże marki są w odwrocie – sukcesy odnoszą te mniejsze. Reklama ma coraz mniejsze znaczenie. Te twierdzenia od jakiegoś czasu uznawane są za pewnik w branży marketingu. Teraz ich prawdziwość zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, jakie błędy popełniły globalne marki w ostatnich latach.
BIBLIOTECZKA CONTENT MARKETING
Budowanie persony
Barbara Stawarz-García
Jak budować personę? W jaki sposób tworzyć teksty do Internetu? Content przyszłości – co kryje się na poddaszu? Publikujemy fragment najnowszej książki autorstwa Barbary Stawarz-Garcíi „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów”.
Espresso
Nagrody Mixx Awards 2017 rozdane
Warszawa z największą siłą nabywczą w Polsce. Badanie GfK
4Fun Media i FCB łączą siły oraz rozwijają hybrydowy model agencji
„Profilaktyka, człowieku!” – koń w reklamie Ministerstwa Zdrowia zachęca Polaków, by o siebie dbali
DaWanda.pl ze świąteczną kampanią „Prezenty do pokochania”
„Let’s Celebrate” – druga kolekcja Heidi Klum dla Lidla
Przyznano Ekomersy 2017 – nagrody branży e-commerce
UOKiK zyska prawo do blokowania stron WWW?
Feeria barw w teledysku OK Go i marki Double A
„Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach” – seksistowska reklama napoju energetyzującego
Facebook Marketplace dostępny na polskim rynku
Heineken i sir Jackie Stewart przypominają: „Kiedy prowadzisz, nigdy nie pij”
Zastrzeżenia UOKiK do koncentracji Benefit Systems i Calypso Fitness
Gracze nie tacy młodzi, jak mogłoby się wydawać. Selectivv i Gameset zbadali uczestników Warsaw Games Week
Profesor Jerzy Bralczyk i Krystyna Czubówna pakują „tytkę charytatywną” dla Caritasu
„A teraz wchodzę ja. Cała na czerwono” – Justyna Kowalczyk promuje kredyt w Santander Consumer Banku
Personalia
28.11.2017
Karina Komorowska CEO agencji San Markos
Wydarzenia
4.12.2017
Crash Mondays: marketing modowy
12.12.2017
Aula Polska w Krakowie
1.03.2018 - 2.03.2018
Mobile Trends Conference 2018
25.06.2018 - 26.06.2018
Google Tag Manager – pakiet szkoleń
20.06.2024 - 21.06.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2017
Forum Promocji Województwa Łódzkiego
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail