Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
22.11.2017
Łódź ratunkowa dla Krakowa

Może nie jest to dyplomatyczne, ale będę z panem zupełnie szczera. Celowo wprowadziliśmy na początku w zapisach ogromne obostrzenia. Gdy pierwsza koncepcja uchwały została rozdana zainteresowanym, rozpętała się burza.

O uchwale krajobrazowej i reklamie zewnętrznej rozmawiamy z Elżbietą Koterbą, wiceprezydent ds. rozwoju Miasta Krakowa
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE OBSŁUGA KLIENTA
Efekt EOY – wykorzystaj go w pełni do zwiększenia sprzedaży
Grzegorz Koczor
EOY – End of The Year – to jeden z najważniejszych momentów w kalendarzu sprzedażowym. Najtrudniejszy i jednocześnie najwdzięczniejszy okres dla reklamy. Wszyscy związani z działami sprzedaży i marketingu głowią się, jak wykorzystać ten czas – zaplanować i wdrożyć dobrą okolicznościową akcję.
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY
Hornbach. Budowanie lepszego wizerunku
Agnieszka Jaszcz
Jeszcze nie tak dawno temu, gdy zastanawiano się, jak sprzedać młotek, odpowiedź była jedna. Trzeba było pokazać dużego, silnego, najlepiej brodatego faceta. Bo przecież tylko Thor był w stanie dzierżyć takie narzędzie. Dziś jednak warto wymyślić coś nowego. I właśnie tak postąpiła marka Hornbach.
Espresso
„Siekiera w domu musi być” – Marian Dziędziel w kampanii antysmogowej
Spadek zasięgów na Facebooku – badanie NapoleonCat
Skórzane akcesoria projektu Macieja Zienia w Biedronce
Wkrótce IAB Mixx Awards & Conference 2017
„Dziurawa kieszeń Polaka 2017” – raport Kantar TNS i platformy MAM
Święty Mikołaj, Gwiazdor i Napoleon kompletują prezenty dla dzieci w kampanii Carrefoura
Opel powierza firmie MediaCom budżet mediowy
Standardy polskiej reklamy coraz wyższe – raport Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Spot francuskiej kampanii Yves Rocher oburzył polskich internautów
Oglądanie seriali kluczowe w budowaniu statusu – badanie MEC
W grudniu 10. edycja Crash Mondays
„Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić” – kampania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
„Z dala od alkoholu” – kampania skierowana do młodzieży
Uchwały SAR. Marcin Gaworski w radzie nadzorczej
„Twoje centrum oszczędności” – kampania Volkswagena
UOKiK sprawdza, czy Eurocash może przejąć Milę
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.11.2017
Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe
23.11.2017
Kamil Przybyszewski, Natalia Makowska i José María Alonso dołączają do platformy Brand New Galaxy
Wydarzenia
4.12.2017
Crash Mondays: marketing modowy
12.12.2017
Aula Polska w Krakowie
25.11.2019
LinkedIn Marketing
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2017
Forum Promocji Województwa Łódzkiego
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.