Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.11.2017
Robić biznes na przestrzeni

Wbrew temu, co głosi wiele osób, celem naszej branży nie jest zawładnięcie przestrzenią publiczną, tylko funkcjonowanie w niej w sposób przemyślany i rozsądny.

O sytuacji reklamy zewnętrznej w obliczu ustawy i uchwał krajobrazowych rozmawiamy z Lechem Kaczoniem, prezesem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY
Hornbach. Budowanie lepszego wizerunku
Agnieszka Jaszcz
Jeszcze nie tak dawno temu, gdy zastanawiano się, jak sprzedać młotek, odpowiedź była jedna. Trzeba było pokazać dużego, silnego, najlepiej brodatego faceta. Bo przecież tylko Thor był w stanie dzierżyć takie narzędzie. Dziś jednak warto wymyślić coś nowego. I właśnie tak postąpiła marka Hornbach.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zarabianie na własnej wiedzy w internecie. Jakie są możliwości?
Leszek Łuczyn
Edukacja coraz częściej przenosi się do internetu. Trampoliną do kariery stało się samokształcenie. Cenionym źródłem wiedzy jest doświadczenie praktyków. W tej sytuacji niejedna osoba może odkryć, że ma wiedzę, za którą ktoś chciałby zapłacić. Pozostaje pytanie: jak tę wymianę zorganizować?
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
CRM: R jak relacja, R jak reputacja
Jakub Sadowski
Systemy do zarządzania relacjami z klientem (ang. Customer Relationship Management) mają jedną „funkcję”, z istnienia której możesz nie zdawać sobie sprawy. Pomagają w budowaniu reputacji Twojej firmy.
MARKETING SPORTOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Mecz to nie wszystko. Jak zarabiają kluby piłkarskiej Ekstraklasy?
Jakub Müller
Kluby Ekstraklasy z największych polskich miast ciągle szukają nowych źródeł dochodów. Kierunki tych poszukiwań sprawiają, że klub piłkarski zaczyna finansować się nieco podobnie jak nowoczesne kina. Staje się platformą łączącą konsumentów, sponsorów i nowe technologie.
Espresso
Internauci zarzucają Pepco, że pogłębia stereotypy
Prezes firmy windykacyjnej SAF odpowiada Brasil w sprawie „Rodziny Oddano”
Jak dotrzeć z reklamą do zdekoncentrowanego pokolenia klientów? Sprawdzili to badacze z Twittera
Narciarz zawisł na billboardzie. Akcja Loco Travel
Netflix zbadał zachowania związane z oglądaniem wideo w przestrzeni publicznej
Świąteczny spot marki John Lewis plagiatem?
„Marketing i PR w Polsce w roku 2017” – raport PMR
Cannes Lions Imagination Day 2017 już 20 listopada – będzie streaming
Interaktywne jajka Hatchimals podbiły YouTube. Zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” za październik
Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco. Świąteczna kampania sieci
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.11.2017
Beata Grzybek-Zielińska szefową komunikacji w Green Parrot
Wydarzenia
4.12.2017
Forum Promocji Województwa Łódzkiego
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
25.11.2019
LinkedIn Marketing
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.