Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Jak wprowadzić skuteczny program wsparcia sprzedaży?
Mariusz Cichy
Czy chcesz stale podnosić efektywność działań sprzedażowych? Zależy Ci na rozwiązaniu, które sprawdzi się zarówno w podnoszeniu motywacji wewnętrznych sił sprzedaży, jak i budowaniu relacji z kontrahentami? Jeśli dążysz do optymalizacji kosztów, powinieneś to przeczytać.
OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Strategia komunikacji. Po co to komu?
Marta Bigda
Jakie są powszechne skojarzenia ze słowem strategia? Ustawianie czołgów? Dużo mówi się o tożsamości marki, o jej budowaniu, o wartościach, którymi musi się ona kierować. Niewiele o tym, co dzieje się wcześniej. Jak odkrywać, a potem kształtować tę tożsamość. I tutaj właśnie pojawia się strategia w nowym kontekście: komunikacyjnym.
BADANIA MARKETINGOWE
Design opakowań – ograniczyć błąd pomiaru i rywalizację agencji
Jakub Müller
Zmiana opakowania piwa, słodyczy czy leku przeciwbólowego dużej marki wymaga współpracy brand managerów z kilkoma agencjami. Każda z nich pracuje z własnymi danymi. Efektem zaś są różne, często sprzeczne ze sobą rekomendacje. Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Być może jest nim wspólna praca agencji, które wniosą do badania różne perspektywy: strategiczną, biometryczną, ilościową i semiotyczną.
FELIETON MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nie reklamuj się online!
Marcin Kalkhoff
Jest przynajmniej kilka powodów, dla których reklamowanie się w Internecie ma sens. Jednym z nich jest policzalność – wiesz, ile pieniędzy inwestujesz i na bieżąco dowiadujesz się, co ta inwestycja ci przynosi. Jednakże jest to też powód, aby… nie reklamować się online.
Espresso
Syn założyciela Biedronki uruchamia sieć ekologicznych supermarketów
„Lepsza połowa życia” zaczyna się po czterdziestce – przekonuje Permen King w internetowym programie
mBank w kampanii wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy
E-commerce w Europie: stan obecny, trendy i szanse. Badanie ShopAlike
„Zrób więcej miejsca na miłość” – radzi na święta Ikea głosem Fisza
Spedycja jako najtrudniejsza branża świata w spocie firmy Adar
„Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata” – kampania Fundacji Dorastaj z Nami
Laureaci e-Commerce Polska Awards 2017
Snapchat z 443 mln dol. straty. Porażka okularów Spectacles
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
14.11.2017 - 15.11.2017
Konferencja Enterprise Sessions
4.12.2017
Forum Promocji Województwa Łódzkiego
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
14.11.2017
E-commerce Insights
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
25.11.2019
LinkedIn Marketing
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.