Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kreatywne sowy i skowronki – czyli kiedy najlepiej tworzyć
Agnieszka Wojtyniak
W drodze do pracy, w drodze powrotnej do domu, pod prysznicem... Mózg osób kreatywnych wybiera często właśnie te momenty na największą aktywność. I wtedy – a nie jak pracodawca przykazał między 8:00 a 16:00 – wpada na najlepsze pomysły. Jak możliwie najlepiej rozdysponować czas pracy na stanowisku kreatywnym?
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Informacja do poduszki. Jak kreatywni powinni gospodarować czasem?
Agnieszka Wojtyniak
W cyklu „Czas na kreację” zastanawiamy się nad właściwym rozdysponowaniem czasu pracy przez osoby na stanowiskach kreatywnych. Tym razem przyjrzymy się kwestii snu oraz tego, jak na zdolności twórcze wpływa rozproszenie.
Espresso
Kraków i Warszawa wśród najbardziej eleganckich miast świata według Zalando
Sao Paulo otwiera furtkę dla przywrócenia reklam OOH
„Ty widzisz tylko wózek” – kampania Polskiej Ligi Rugby na Wózkach
Burger King straszy klaunem
Carrefour uruchamia Marketplace dla zewnętrznych dostawców
Hawkins z serialu „Stranger Things” na warszawskim Powiślu
Walmart testuje roboty skanujące półki
Dorota Szelągowska twarzą kampanii Microsoft Surface Pro
Grupa Abstra kończy współpracę z LifeTube
Twórca warszawskiego Hangaru 646 w kampanii promującej usługi T-Mobile dla biznesu
W 2021 r. wartość rynku kosmetyków w Polsce ma wynieść 20 mld zł – prognozuje Deloitte
Personalia
30.10.2017
Paola Sandoval nową dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services
Wydarzenia
6.11.2017
Crash Mondays 9: współpraca z blogerami
14.11.2017
E-commerce Insights
17.04.2018 - 18.04.2018
Packaging Innovations – 10. Międzynarodowe Targi Opakowań
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
14.11.2017 - 15.11.2017
Konferencja Enterprise Sessions
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
25.11.2019
LinkedIn Marketing
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail