Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE MEDIA
Czy nadchodzi świat krótszych reklam?
Jakub Müller
Czy możliwe jest, że stacje telewizyjne będą emitowały mniej reklam, w dodatku krótszych, a zarobią tyle samo co dotąd? Niektórzy nadawcy, tacy jak Turner czy Viacom, zaczęli to sprawdzać. Agencje reklamowe uczą się zaś krótszych, nawet 6-sekundowych formatów, dotychczas znanych głównie z YouTube.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY REAL-TIME MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Meble, dywaniki czy wegańskie klopsiki? Czym dla klientów jest Ikea?
Sonia Horonziak
Wydawać by się mogło, że znakiem rozpoznawczym najbardziej znanej szwedzkiej marki są po prostu meble. Minimalistyczne, składane, dobrze zaprojektowane. Ostatnio jednak Ikea robi wiele, by zacząć wzbudzać znacznie szersze skojarzenia.
Espresso
Rosjanie wpływali na amerykańskie wybory, wykorzystując grę „Pokemon Go”
Burger King zażartował z McDonald’s podczas premiery horroru „To”
Essity i Tork świętują Światowy Dzień Mycia Rąk
Polskie firmy najliczniej reprezentowane w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe
Pizza Hut angażuje klientów gadżetami niezwiązanymi z pizzą. Tym razem oferuje kurtki zimowe
Fundacja Panoptykon obnaża targetowanie w Sieci, wykorzystując… targetowanie
Jedna drużyna na igrzyska olimpijskie Pjongczang 2018 – kampania PKOl
Kto tu rządzi? Rodzinne dylematy zakupowe w badaniu IQS
„Czy Xperie”, czyli monodram Macieja Stuhra w „czy de”
„Technologia to nie science fiction” – kampania firmy doradczej PwC
„Sine metu, przyjaciele!” – mówi Piotr Kędzierski w kampanii Jameson Irish Whiskey
Izabela Kuna i Piotr Adamczyk w serialu Ikei
Mumio i grafiki Pawła Jońcy w kampanii „Biedronka smakuje domem”
Personalia
10.10.2017
Sebastian Hejnowski awansuje w strukturach Publicis Communications
Wydarzenia
17.10.2017 - 18.10.2017
Forum Marketingu Zintegrowanego
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
14.11.2017
E-commerce Insights
25.11.2019
LinkedIn Marketing
17.10.2017 - 19.10.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail