Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE MEDIA
Czy nadchodzi świat krótszych reklam?
Jakub Müller
Czy możliwe jest, że stacje telewizyjne będą emitowały mniej reklam, w dodatku krótszych, a zarobią tyle samo co dotąd? Niektórzy nadawcy, tacy jak Turner czy Viacom, zaczęli to sprawdzać. Agencje reklamowe uczą się zaś krótszych, nawet 6-sekundowych formatów, dotychczas znanych głównie z YouTube.
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
5 złotych reguł współpracy marek z influencerami
Magdalena Kaczyńska
Wydawałoby się, że o współpracy marek z blogerami i vlogerami powiedziano już wszystko. Wciąż jednak powracają te same błędy, nawet wśród topowych brandów. Warto więc przypomnieć zasady dobrej współpracy z osobami, które określamy mianem influencerów.
Espresso
Pizza Hut angażuje klientów gadżetami niezwiązanymi z pizzą. Tym razem oferuje kurtki zimowe
Mumio i grafiki Pawła Jońcy w kampanii „Biedronka smakuje domem”
Izabela Kuna i Piotr Adamczyk w serialu Ikei
UOKiK sprawdza rynek mediów
Polsko-norweskie tańce na dworcu w Warszawie promują fundusze norweskie i EOG
Bolsius z kampanią telewizyjną
Fundacja Panoptykon obnaża targetowanie w Sieci, wykorzystując… targetowanie
Rusza globalna edycja konkursu P&G „CEO Challenge”
Jedna drużyna na igrzyska olimpijskie Pjongczang 2018 – kampania PKOl
Answear z kampanią promującą „modę testowaną na ludziach”
Chłopiec i zebra na lekcji geografii w reklamie Wedla
Dominik Kaznowski i Ideo tworzą Ideo Konsulting
Personalia
11.10.2017
Awans Karoliny Kornackiej w Kamikaze
11.10.2017
Anna Szaluś szefową działu reklamy w wydawnictwie Zwierciadło
Wydarzenia
9.10.2017
Cannes Lions Creative PR Meeting
17.10.2017 - 18.10.2017
Forum Marketingu Zintegrowanego
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.10.2017
Bitspiration
17.10.2017 - 19.10.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
14.11.2017
E-commerce Insights
25.11.2019
LinkedIn Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail