Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE
Deklaracja na billboardzie: „Mam czyste ręce”. Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniami
Redakcja
Zagadkowe hasło „Mam czyste ręce” okazało się zapowiedzią kampanii zgierskiej fabryki rajstop Adrian. W Internecie nie brakuje opinii: „teraz to już marka zupełnie odpłynęła”. Bo Adrian jest znany z kontrowersyjnych reklam, ale kierujących uwagę odbiorców raczej na sprawy społeczne niż politykę. Czas na opinie branżowych ekspertów.
EDUKACJA MARKETINGOWA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Niezależność jest w cenie
Robert Stępowski
Jako ekspert i konsultant, który sprzedaje swoją wiedzę (bez względu na to, w jaki sposób to robisz), wielokrotnie będziesz musiał odpowiedzieć sobie na pytanie, co jest dla Ciebie ważniejsze: szybki, pewny, ale prawdopodobnie jednorazowy przychód, czy zysk rozłożony w czasie i niestety niepewny. Fragment książki „Personal branding” Roberta Stępowskiego.
Espresso
Produkty Ikei będą sprzedawane w e-sklepach
Tesco przeprasza za reklamę z ciężarną kobietą podającą do stołu
Polska 23. najbardziej wartościową marką świata
Oshee od sierpnia 2018 r. oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Subway zmienia logo w Polsce
Getin Bank promuje „Finanse na prostych zasadach”
Dove pod ostrzałem. Internauci zarzucają marce, że „wybieliła” czarnoskórą kobietę
Najważniejsze kryteria wyboru mieszkania. Badanie ARC Rynek i Opinia
Connect Media from Dunnhumby będzie wspierać dostawców Tesco w Polsce w budowaniu doświadczenia konsumenckiego
Michał Milowicz jako syn Szefa Internetów w kolejnej odsłonie kampanii OLX
Jesienne ramówki w reklamie wideo online. Analiza Gemiusa
Moya w kampanii zachęca do dzielenia się nagrodami
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.10.2017
Sebastian Hejnowski awansuje w strukturach Publicis Communications
10.10.2017
Maciej Sikorski dyrektorem ds. sprzedaży w Runmageddonie
10.10.2017
Grayling z nowym dyrektorem ds. strategii i kreacji na Europę kontynentalną
Wydarzenia
11.10.2017
Family Thinking Forum
13.10.2017
Bitspiration
17.10.2017 - 19.10.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
17.10.2017 - 18.10.2017
Forum Marketingu Zintegrowanego
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
14.11.2017
E-commerce Insights
25.11.2019
LinkedIn Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.