Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Karmi bardziej gorzkie. Dlaczego kobiety nie lubią piwa dla kobiet?
Jakub Müller
Skończyło się lato – najważniejszy okres w roku dla producentów piwa. Wydarzeniem sezonu był relaunch marki Karmi i towarzysząca mu kampania z udziałem Penelope Cruz. To okazja, by spróbować odpowiedzieć na pytanie, dlaczego kobiety nie lubią trunków pitych głównie przez inne kobiety.
BADANIA MARKETINGOWE
Czy naprawdę kiedyś dzieciństwo było szczęśliwsze?
James Davies
Współczesne dzieciństwo jest nic niewarte… A wszystko przez Internet! Ten pogląd, tak dziś powszechny, nie jest wcale nowy. Dawniej mawiano podobnie, z tą różnicą, że wtedy za całe zło obwiniano np. telewizję.
Espresso
Co wie o nas Tinder? Dziennikarka poprosiła aplikację o swoje dane
Realistyczny android promuje grę „Detroit: Become Human”
Raperzy Pelson i Otsochodzi o latach 90. XX w. – kampania Reeboka
Billboardy w Nowym Sączu nawiązujące do kampanii „Sprawiedliwe sądy”
Monika Brodka, Marek Kamiński i Marcin Gortat o sztuce w kampanii Muzeum Narodowego w Warszawie
Stacjonarne punkty sprzedaży – zmiany w zachowaniach konsumentów i czynniki, które na nie wpływają
Zachowania multiscreeningowe – analiza IRCenter
Oferta pracy: Senior account manager / szef biura reklamy w miesięczniku „Moda na Zdrowie”
Jak budować skuteczną strategię marketingową i sprzedażową? Sprawdź agendę konferencji Bitspiration!
Forum Marketingu Zintegrowanego już za dwa tygodnie
Do 9 października trwa przedsprzedaż biletów na Cannes Lions Imagination Day 2017 
Strona startowa w Shazam dopasowana do barw KFC
Konsumenci lubią promocje, choć dostrzegają ich wady
Robert Lewandowski łączy siły z Group One
Personalia
3.10.2017
Zbigniew Gajewski nowym dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
2.10.2017
Jacek Szulecki executive creative directorem w Leo Burnett Group
3.10.2017
Michał Myczkowski country managerem Avocet w Polsce
Wydarzenia
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
11.10.2017
Family Thinking Forum
13.10.2017
Bitspiration
17.10.2017 - 19.10.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.10.2017
Cannes Lions Creative PR Meeting
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
17.10.2017 - 18.10.2017
Forum Marketingu Zintegrowanego
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
14.11.2017
E-commerce Insights
25.11.2019
LinkedIn Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail