Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
25.09.2017
Piarowiec z krwi i kości

Piarowiec ci strategii marki nie wymyśli. To powinien być marketer. Ale później komunikacji tejże marki – konsekwentnej, spójnej, pozbawionej wewnętrznych sprzeczności – powinien dopilnować piarowiec.

O roli PR i CSR w zarządzaniu firmą, prawdziwych kryzysach i bojkotach, Tigerze, Ikei i Biedronce mówi Urszula Podraza, partner strategiczny w agencji Planet PR.
Artykuły
MARKETING MIEJSC
Afera billboardowa – drogi prezent dla opozycji?
Mateusz Lubczański
Zaczęło się niewinnie: m.in. w Warszawie i Krakowie pojawiły się czarne billboardy z hasłem „Niech zostanie tak, jak było”. Co to takiego? Znów coś w rodzaju stoperanowego „Nie biegam”? – można było pomyśleć. Ale rzeczywistość okazała się w inny sposób zaskakująca. Kampania dotyczy zmian w sądownictwie, a jej finansowanie jest co najmniej zastanawiające.
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON
Jak nasz gadzi mózg reaguje na reklamy?
Dalibor Šumiga
Czy kiedykolwiek próbowałeś zadać komuś pytanie, ograniczając mu jednocześnie czas na odpowiedź? Nie chodzi tu o różnego rodzaju quizy, lecz zabawy w stylu: „Podam ci imię. Jaka jest pierwsza rzecz, która przychodzi ci do głowy?”. Powinieneś zdecydowanie spróbować. Możesz odkryć niesamowite rzeczy o osobie, z którą rozmawiasz.
Espresso
Reklama Reserved, w której Amerykanka szuka chłopaka z Polski, niezgodna z Kodeksem etyki reklamy
Oferta pracy: Senior account manager / szef biura reklamy w miesięczniku „Moda na Zdrowie”
Męskie Granie triumfuje w zestawieniu „YouTube Ads Leaderboard” za sierpień
159 kampanii w Mixx Awards 2017
Rusza tegoroczna edycja Cannes Lions Creative PR Meeting
Nazwy inwestycji budowlanych jako narzędzie marketingowe – analiza firmy Creative Answer
„Tymczasem” EB i postać Jezusa w reklamie „Krytyki Politycznej” naruszają normy Kodeksu etyki reklamy
Warszawski transport publiczny ma nowe logo
Jakie reklamy przyciągają uwagę internautów? Analiza Gemiusa
Z listą zakupów i gazetką promocyjną do sklepu. Badanie ARC Rynek i Opinia
KFC promuje swój kubełek grą na Messengera
Anna Guzik testuje sery marki Hochland
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
28.09.2017
Artur Manista dołączył do zespołu NAM
Wydarzenia
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
3.10.2017
Aula Kraków: Skuteczna reklama – jak to zrobić?
9.10.2017
Cannes Lions Creative PR Meeting
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
14.11.2017
E-commerce Insights
25.11.2019
LinkedIn Marketing
2.10.2017
Nie taki diabeł straszny… czyli analityka w marketingu – ósma edycja Crash Mondays
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
11.10.2017
Family Thinking Forum
17.10.2017 - 19.10.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.