Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
25.09.2017
Piarowiec z krwi i kości

Piarowiec ci strategii marki nie wymyśli. To powinien być marketer. Ale później komunikacji tejże marki – konsekwentnej, spójnej, pozbawionej wewnętrznych sprzeczności – powinien dopilnować piarowiec.

O roli PR i CSR w zarządzaniu firmą, prawdziwych kryzysach i bojkotach, Tigerze, Ikei i Biedronce mówi Urszula Podraza, partner strategiczny w agencji Planet PR.
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA
Motywacje konsumentów
Paweł Wójcik
Współczesna wiedza na temat psychologii konsumenta zakłada, że motywacje konsumentów są powiązane z różnymi niezaspokojonymi potrzebami. Motywacje definiuje się jako stany wewnętrzne konsumentów wynikające z określonych potrzeb. Wzbudzona i niezaspokojona potrzeba wywołuje motywację do działania, aby ją zaspokoić. Fragment książki dra Pawła Wójcika „Psychografia konsumentów”.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING BEZPOŚREDNI PROMOCJE SPRZEDAŻY
Impuls z gazetki
redakcja
Wydaje ci się, że gazetki promocyjne sieci handlowych to przeżytek? A jednak dla mnóstwa konsumentów wciąż są one najlepszym źródłem wiedzy o promocjach cenowych. W formie cyfrowej pomagają zaś detalistom sprzedawać nowe kategorie produktów. Na przykład książki.
Espresso
Zakaz reklamy piwa po 20:00?
Munch zamiast Mona Lisy. Norweska organizacja turystyczna promuje Oslo
Rekomendacje w social media skuteczniejsze niż reklamy telewizyjne – badanie Deloitte
Karol Strasburger jako król sucharów w kampanii Towarzystwa Obrotu Energią
Ile zarabiają twórcy z YouTube? Raport agencji GetHero i portalu ApyNews
Kolekcja Łukasza Jemioła w Rossmannie
UOKiK wydał cztery zgody na koncentracje, m.in. dla ING BŚ i Orange
Wykorzystywana przez firmy sztuczna inteligencja przyniesie im bilion dolarów. Badanie IDC i Salesforce
Personalia
25.09.2017
Zuzanna Budziszewska group account directorem w Saatchi IS
Wydarzenia
27.09.2017 - 28.09.2017
II Forum Kids Product Marketing
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
3.10.2017
Aula Kraków: Skuteczna reklama – jak to zrobić?
11.10.2017
Family Thinking Forum
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
14.11.2017
E-commerce Insights
28.09.2017
Kongres Online Marketing
2.10.2017
Nie taki diabeł straszny… czyli analityka w marketingu – ósma edycja Crash Mondays
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail