Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
21.09.2017
Udają się te bojkoty, które nie są nazywane bojkotami

Jeśli ktoś wzywa do bojkotu, a nawet w badaniach klienci deklarują, że się przyłączą, to jest mało prawdopodobne, że cokolwiek rzeczywiście się stanie. Ale nie jest dobrze, kiedy do bojkotu marki, o której w danej chwili źle się mówi, włączają się inne firmy, nie mając na to jakiegokolwiek racjonalnego uzasadnienia.

Kryzys Tigera podsumowuje Urszula Podraza, partner strategiczny w agencji Planet PR. W rozmowie z Jackiem Szlakiem mówi także o fake newsach, edukacji medialnej i dojrzałości polskiego konsumenta.
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE
Diesel ogłasza koniec instagramowego wymuskania
Mateusz Lubczański
To norma, że w katalogach reklamowych, spotach, a zwłaszcza na instagramowych kontach marki kuszą pięknymi zdjęciami klasycznie urodziwych osób. Tymczasem odzieżowy brand Diesel w charakterystyczny dla siebie sposób stara się iść pod prąd. Jego jesienno-zimowa kolekcja doczekała się oprawy, którą można określić jako nieperfekcyjna w najlepszym wydaniu.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nowe oblicze luksusu dla generacji Z
Petra-Anna Herhoffer
Nadchodzi pokolenie Z – na rynku następuje istotna zmiana klienteli. Jaka będzie reakcja marek? Jedno jest pewne: uwaga wszystkich skupiona jest na markach luksusowych. Bo luksus jest niczym socjolog – pisze historię, która mówi o tęsknotach, pragnieniach i obsesjach całych pokoleń.
Espresso
Wypadki dzieci widziane oczami matki. Kampania Nationale-Nederlanden
„Po prostu chcę, żebyś mnie słuchał” – nowa kampania Radia Zet
Fashionelka w reklamie Nescafé Sensazione Creme
Klucze Jakości 2017 i nagrody w „Wielkim teście salonów” wręczone
Aula Kraków już za dwa tygodnie
„Nestlé needs Youth” wesprze 10 mln młodych osób
„Wznoszenie Żubra owocuje” – nowa kampania marki Żubr
Dziennikarz Łukasz Byśkiniewicz w kampanii Renault Polska
E-commerce Insights – konferencja GetResponse w listopadzie
Toys’R’Us zjedzone przez zaprzyjaźnionego Amazona
Jak zmienili się Polacy – infografika OFBOR
Opole 2017 reklamowo słabe. Analiza MullenLowe MediaHub
Alior Bank rozpoczyna kampanię daily banking
Jak Polacy kupują w Sieci? Raport Gemiusa
Piotr Żyła w kolejnej odsłonie kampanii foteli VIP w Multikinie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
14.09.2017
Marcin Kłódkiewicz nowym rzecznikiem prasowym firmy Amway
Wydarzenia
27.09.2017 - 29.09.2017
XIV Ogólnopolska Konferencja „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”
28.09.2017
Kongres Online Marketing
2.10.2017
Nie taki diabeł straszny… czyli analityka w marketingu – ósma edycja Crash Mondays
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
27.09.2017 - 28.09.2017
II Forum Kids Product Marketing
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
3.10.2017
Aula Kraków: Skuteczna reklama – jak to zrobić?
11.10.2017
Family Thinking Forum
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
14.11.2017
E-commerce Insights
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.