Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING BEZPOŚREDNI PROMOCJE SPRZEDAŻY
Impuls z gazetki
redakcja
Wydaje ci się, że gazetki promocyjne sieci handlowych to przeżytek? A jednak dla mnóstwa konsumentów wciąż są one najlepszym źródłem wiedzy o promocjach cenowych. W formie cyfrowej pomagają zaś detalistom sprzedawać nowe kategorie produktów. Na przykład książki.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nowe oblicze luksusu dla generacji Z
Petra-Anna Herhoffer
Nadchodzi pokolenie Z – na rynku następuje istotna zmiana klienteli. Jaka będzie reakcja marek? Jedno jest pewne: uwaga wszystkich skupiona jest na markach luksusowych. Bo luksus jest niczym socjolog – pisze historię, która mówi o tęsknotach, pragnieniach i obsesjach całych pokoleń.
Espresso
Znamy nominowanych w 18. edycji konkursu SAR Effie Awards
Ukazała się książka „Wojny konsolowe” – fabularyzowana opowieść z historii gier wideo
Nie taki diabeł straszny… czyli analityka w marketingu. Ósma edycja Crash Mondays
Nowa kampania telewizyjna marki Gatta
Haier z pierwszą na polskim rynku kampanią telewizyjną
Verva Street Racing – Moto Pokolenia!
Dwie sekundy – Deloitte Digital o największych wyzwaniach wideo online
Historia Tymbarku w nowej kampanii marki
Natalie Portman w nowej odsłonie kampanii Miss Dior
Wystartowała kampania reklamowa marki Vileda
Personalia
18.09.2017
Anna Mazur menedżerem ds. regulacyjnych IAB Polska
Wydarzenia
22.09.2017
Szkolenie Marketing Automation i kampanie banerowe
27.09.2017 - 28.09.2017
II Forum Kids Product Marketing
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
27.09.2017 - 29.09.2017
XIV Ogólnopolska Konferencja „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”
28.09.2017
Kongres Online Marketing
2.10.2017
Nie taki diabeł straszny… czyli analityka w marketingu – ósma edycja Crash Mondays
11.10.2017
Family Thinking Forum
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail