Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
15.09.2017
Brand Impulse – jak z kuternogi zrobić biegacza

Wyjściem do strategii jest tożsamość. 95% firm, organizacji, marek w Polsce ma problem z tożsamością. Jeżeli nie wiesz, kim jesteś, skąd pochodzisz, jakie jest twoje dziedzictwo, to nie wiesz, co masz robić, dokąd masz iść. Nie wiesz nic.

O poszukiwaniu istoty marki z Grzegorzem Kossonem rozmawia Jacek Szlak
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Marko, po co ci grupa?
Magdalena Kaczyńska
Niedawno Facebook udostępnił kolejne rozwiązanie m.in. dla firm – możliwość powiązania grupy z fan page’em marki. Jak to wygląda w praktyce? I czy warto się na to zdecydować? Rozważmy za i przeciw.
KAMPANIE REKLAMOWE PROMOCJE SPRZEDAŻY
Lidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?
Mateusz Lubczański
Konkurencja Lidla i Biedronki przybiera nową formę i staje się jeszcze bardziej zacięta. Kiedy żółto-czarno-czerwony zawodnik zaproponował klientom nowe Świeżaki, żółto-niebiesko-czerwony nagle zza pazuchy wyjął swoje... Lidlaki. Ta zakrawająca chwilami na absurd rywalizacja to coś więcej niż pluszaki za naklejki lub gotówkę. To gra warta miliony.
Espresso
Wkrótce nie John Lemon, lecz On Lemon
Jakub Cyran w żartobliwej historii swojej drogi zawodowej
Blogerzy wspólnie z Kompanią Piwowarską zachęcają do odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu
Ford Vignale w obiektywie Ryszarda Horowitza – 35 lat temu i dziś
Trwa kampania promująca płatności online Visa Checkout
„W poszukiwaniu chomika” – kolejna odsłona kampanii Black Red White
Verva Street Racing – Moto Pokolenia!
Instagram jest kobietą – aplikacja przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn
„Teatrzyk Świeżaków” w TVN – Biedronka promuje maskotki miniserialem reklamowym
Mural „jak krakowskie mieszkanie Lema” ozdobi Galerię Krakowską
CCC rusza z kolejną jesienną odsłoną kampanii „Go for More”
„Adresujemy marzenia” – nowa kampania serwisu Otodom
Personalia
18.09.2017
Anna Mazur menedżerem ds. regulacyjnych IAB Polska
18.09.2017
Katarzyna Ramus w AdNext
17.09.2017
Nowe osoby w IQS
Wydarzenia
20.09.2017
V Konferencja Motoryzacyjna Kantar TNS
21.09.2017
Szkolenie DoubleClick i zakup programatyczny
22.09.2017
Szkolenie Marketing Automation i kampanie banerowe
27.09.2017 - 29.09.2017
XIV Ogólnopolska Konferencja „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
11.10.2017
Family Thinking Forum
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2017
Szkolenie Sprzedaż w Internecie: eBay, Amazon
21.09.2017 - 22.09.2017
Szkolenia Videomarketing + YouTube
27.09.2017 - 28.09.2017
II Forum Kids Product Marketing
28.09.2017
Kongres Online Marketing
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail