Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
15.09.2017
Brand Impulse – jak z kuternogi zrobić biegacza

Wyjściem do strategii jest tożsamość. 95% firm, organizacji, marek w Polsce ma problem z tożsamością. Jeżeli nie wiesz, kim jesteś, skąd pochodzisz, jakie jest twoje dziedzictwo, to nie wiesz, co masz robić, dokąd masz iść. Nie wiesz nic.

O poszukiwaniu istoty marki z Grzegorzem Kossonem rozmawia Jacek Szlak
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PROMOCJE SPRZEDAŻY
Lidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?
Mateusz Lubczański
Konkurencja Lidla i Biedronki przybiera nową formę i staje się jeszcze bardziej zacięta. Kiedy żółto-czarno-czerwony zawodnik zaproponował klientom nowe Świeżaki, żółto-niebiesko-czerwony nagle zza pazuchy wyjął swoje... Lidlaki. Ta zakrawająca chwilami na absurd rywalizacja to coś więcej niż pluszaki za naklejki lub gotówkę. To gra warta miliony.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY STORYTELLING
Zmagania niewidzialnego z widzialnym
Agnieszka Jaszcz
Wyobraźcie sobie dwugodzinny film, w którym… nic nie widać. W dodatku film reklamowy. I jeśli to brzmi jeszcze za mało absurdalnie – film, który może się na swój sposób podobać.
Espresso
„Teatrzyk Świeżaków” w TVN – Biedronka promuje maskotki miniserialem reklamowym
Ruszyły zapisy do Young Creatives Eurobest 2017
Szalony Kapelusznik, Alicja i Ojciec Chrzestny w kampanii Empik.com
Kampania na 15-lecie sklepu X-kom autorstwa PZL
Czesi z Žateca promują nowe piwo
„Uważaj na grzyby, brachu, bo wylądujesz w piachu” – GIS znów ostrzega
Młodsze generacje mniej zirytowane reklamą
Ikea urządziła czytelnię na dworcu autobusowym w Krakowie
„Week ends in Gdańsk!” – miasto promuje się wśród turystów zagranicznych
Co piąty Polak ocenia swoją sytuację finansową jako bardzo dobrą – raport e-Izby
„Ojcowie, którzy jedzą Milkę, robią 3 razy fajniejsze warkocze” – kampania czekolady
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
14.09.2017
Marcin Kłódkiewicz nowym rzecznikiem prasowym firmy Amway
14.09.2017
Piotr Skubel wiceprezesem ds. handlu i marketingu w Amice
Wydarzenia
20.09.2017
V Konferencja Motoryzacyjna Kantar TNS
21.09.2017
Szkolenie DoubleClick i zakup programatyczny
22.09.2017
Szkolenie Marketing Automation i kampanie banerowe
27.09.2017 - 28.09.2017
II Forum Kids Product Marketing
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
11.10.2017
Family Thinking Forum
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2017
Szkolenie Sprzedaż w Internecie: eBay, Amazon
21.09.2017 - 22.09.2017
Szkolenia Videomarketing + YouTube
27.09.2017 - 29.09.2017
XIV Ogólnopolska Konferencja „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”
28.09.2017
Kongres Online Marketing
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.