Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON
Między autokreacją a dystansem. Jak badać problemy milenialsów?
Agata Kępińska
Kto jak kto, ale badacz jakościowy powinien rozumieć zjawiska, a nie tylko je opisywać. Kiedy więc mierzy się on z wyzwaniem zrozumienia milenialsów, staje przed naprawdę trudnym zadaniem. Dlaczego tak jest? I kto mógłby pomóc badaczowi uzupełnić opowieść o tym pokoleniu?
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zbuntowany anioł pogrąża Victorię
Jakub Müller
Legendarna marka bielizny Victoria’s Secret otwiera pierwszy butik w Polsce. Robi to w szczególnym dla siebie momencie. W skali globalnej walczy ze spadkiem sprzedaży i przegrywa walkę o najmłodsze konsumentki. Co boleśniejsze, symbolem tej zmiany jest były aniołek VS, Gisele Bündchen.
Espresso
Branża powinna przemyśleć standard zauważalności reklamy internetowej
Wedel wprowadza nowego brand hero: chłopca na zebrze
Pierwsza kampania produktowa Ikei w nowej platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom!”
Spada sprzedaż sklepów internetowych na Allegro – wynika z danych platformy Shoper
Ranking festiwali muzycznych według IRCenter
Pepsi i Filip Chajzer podsumowują „Wyzwanie smaku”
Family Thinking Forum już 11 października
Ukazała się książka Roberta Stępowskiego „Personal branding. Praktyczny poziom marki osobistej”
Ponad 50 prelegentów podczas IX Data Commercialization Summit
GUS wybrał nowe logo
Wiceprezes piekarni w kampanii Lidla „Chrupiące z pieca”
Grupa Żywiec liderem wydatków na reklamę display w kategorii napoje i alkohole
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.09.2017
Anna Lubowska na stanowisku CEO GroupM Poland
5.09.2017
Adam Kaczanowski – z LemonSky JWT do H2O Creative
4.09.2017
Hubert Tworkowski odchodzi z Sotrendera
5.09.2017
Jan Roman przechodzi z PHD Media Direction do domu mediowego Carat
4.09.2017
Bahlsen Polska z nowym prezesem
Wydarzenia
13.09.2017 - 15.09.2017
InternetBeta 2017
21.09.2017 - 22.09.2017
Szkolenia Videomarketing + YouTube
21.09.2017
Szkolenie DoubleClick i zakup programatyczny
22.09.2017
Szkolenie Marketing Automation i kampanie banerowe
27.09.2017 - 29.09.2017
XIV Ogólnopolska Konferencja „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
11.10.2017
Family Thinking Forum
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
20.09.2017
V Konferencja Motoryzacyjna Kantar TNS
21.09.2017
Szkolenie Sprzedaż w Internecie: eBay, Amazon
22.09.2017 - 1.01.1970
Szkolenie Strategia Marketingowa
27.09.2017 - 28.09.2017
II Forum Kids Product Marketing
28.09.2017
Kongres Online Marketing
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
27.10.2017
Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.