Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych 2017
Kondej Marketing
Czołowe pozycje w czternastej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych, prowadzonego przez firmę Kondej Marketing, zajmują marki handlowe działające w skali ogólnopolskiej. W top 10 znajdują się sieci wielkopowierzchniowe, tj. hipermarkety, dyskonty i supermarkety. Wskazuje to na duże zróżnicowanie w handlu detalicznym produktami szybkorotującymi. Pozwala ono zaspokoić różne potrzeby polskich konsumentów.
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nowy wspaniały świat dynamicznych cen
Jakub Müller
Dynamiczne ceny zmieniają się zależnie od klienta czy od czasu zakupu. Stosują je od dawna m.in. hotele i linie lotnicze. W kolejce zaś stoją następni, choćby sieci handlowe. Ta rewolucja wymaga jednak ostrożności. Wprowadzana bez zrozumienia psychologii konsumenta – może zaszkodzić marce.
Espresso
Fisz opowiada o zmianach – Ikea promuje nowy katalog
Grzeszne przyjemności w spocie promującym zlot food trucków w Krośnie
Treści historyczne w reklamie? Tylko w zgodzie z dobrymi obyczajami – apeluje Rada Reklamy
System identyfikacji wizualnej Krakowa z Red Dot Award
„Coś świeżego rusza do Biedronki” – kampania teaserowa sieci
„Dużo dobrego za zero” – kampania Konta dla Młodych w PKO BP z udziałem Martina Stankiewicza
Piłkarze, trenerzy, sędziowie i kibice mówią, czym jest dla nich Lotto Ekstraklasa
GIS ostrzega przed pigułką gwałtu. Internauci piszą o seksizmie
Haier wysadzi pralkę internauty, który wygra aukcję
Roznegliżowane kobiety w spotach napoju energetycznego Zbój
„YouTube Ads Leaderboard” – lipiec 2017 r.
Firmy chcą odzyskać kontrolę nad reklamą online
Maja Włoszczowska, Lidia Popiel i Piotr Pustelnik w kampanii Tatuum
Agencja Dziadek do Orzechów reklamuje swoje usługi przed siedzibą Maspexu
Personalia
22.08.2017
Robert Szczechura kierownikiem ds. rozwoju biznesu Instytutu Badań Pollster
21.08.2017
Teresa Herok new business directorem w SEOGroup
17.08.2017
Paweł Franke awansuje w K2 Media
Wydarzenia
4.09.2017 - 5.09.2017
Konferencja Twoja Firma w Internecie
21.09.2017
Szkolenie DoubleClick i zakup programatyczny
22.09.2017
Szkolenie Marketing Automation i kampanie banerowe
27.09.2017 - 28.09.2017
II Forum Kids Product Marketing
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2017
Szkolenie Sprzedaż w Internecie: eBay, Amazon
21.09.2017 - 22.09.2017
Szkolenia Videomarketing + YouTube
22.09.2017 - 1.01.1970
Szkolenie Strategia Marketingowa
28.09.2017
Kongres Online Marketing
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail