Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marka wyklęta
Jacek Kotarbiński
– Motyla noga! – prezes Maspexu przerwał na moment leniwe scrollowanie Instagrama, kiedy doszedł do Dnia Kobiet. – Kurcze pióro! – wykrzyknął na pół Czańca w Dniu Lotnictwa, bo już emocjonalnie nie zdzierżył. Z wielkiego, pustego biurka podniósł masywną słuchawkę telefonu. Jej ebonitowa czerń odbijała się na zębach leżącej na biurku głowy tygrysa. Wybrał numer, który zasadniczo nie był znany przeciętnemu śmiertelnikowi.
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nowy wspaniały świat dynamicznych cen
Jakub Müller
Dynamiczne ceny zmieniają się zależnie od klienta czy od czasu zakupu. Stosują je od dawna m.in. hotele i linie lotnicze. W kolejce zaś stoją następni, choćby sieci handlowe. Ta rewolucja wymaga jednak ostrożności. Wprowadzana bez zrozumienia psychologii konsumenta – może zaszkodzić marce.
Espresso
Mural Mercedesa w parku kulturowym pod ostrzałem miejskich aktywistów
Apple wyda miliard dolarów na tworzenie własnych treści wideo
JWT nie będzie obsługiwać kolejnej marki z portfolio Maspexu
Jakie kosmetyki do pielęgnacji włosów Polacy wybierają najczęściej?
„My nie owijamy w bawełnę” – przekonuje w reklamie Credit Agricole
Kampania wprowadzająca na rynek Desperadosa Nocturno
„Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience
Facebook walczy z clickbaitami
Radio Zet odświeża logo
Cztery wyroki sądowe w sprawach decyzji UOKiK
PIAP apeluje do Ministra Finansów w sprawie planowanych zmian w podatku dochodowym
„Piłeś? Nie kręć!” – ostrzega rowerzystów Krajowe Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.08.2017
Zofia Korecka-Rejczak dyrektorem marketingu CCC. Daria Sulgostowska kierownikiem działu PR
17.08.2017
Mikołaj Nowak dyrektorem marketingu i promocji telewizji Fokus TV i Nowa TV
Wydarzenia
4.09.2017 - 5.09.2017
Konferencja Twoja Firma w Internecie
21.09.2017
Szkolenie Sprzedaż w Internecie: eBay, Amazon
22.09.2017 - 1.01.1970
Szkolenie Strategia Marketingowa
27.09.2017 - 28.09.2017
II Forum Kids Product Marketing
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2017 - 22.09.2017
Szkolenia Videomarketing + YouTube
21.09.2017
Szkolenie DoubleClick i zakup programatyczny
22.09.2017
Szkolenie Marketing Automation i kampanie banerowe
28.09.2017
Kongres Online Marketing
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.