Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE
Rodzinna segmentacja. Jak współczesne rodziny wydają pieniądze?
Jakub Müller
Od czego zależą decyzje zakupowe podejmowane w rodzinach? Od wieku domowników, ich wykształcenia, zarobków? Nie tylko. Według najnowszych brytyjskich badań ważniejsze jest to, jak w ogóle w danym domu podejmowane są decyzje. Liczą się także wyrobione już nawyki zakupowe.
MARKETING BEZPOŚREDNI PSYCHOLOGIA KONSUMENTA VISUAL MERCHANDISING
Dotyk a decyzje zakupowe
Patrycja Ogrodnik
Często zapominamy, jak ważną rolę odgrywa dotyk w wielu obszarach naszego życia. Jak istotny jest np. wpływ dotyku na to, co i kiedy kupujemy. A przecież organem, który odbiera bodźce dotykowe, jesteśmy my sami – całe nasze ciało.
Espresso
W wyniku afery Tigera Maspex rozwiązuje umowę z J. Walter Thompson
Victoria’s Secret otworzy w Polsce pierwszy sklep z pełnym asortymentem
Rosną wydatki e-commerce na reklamę. Bon Prix na czele
Rodzinny, czyli jaki? Wyniki badania IQS
Przebudzenie Rokity, czyli „Kocham wolność” w wersji Allegro
„Reklama daje wolność mediom” – przekonuje Wirtualna Polska
„Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie” – przekonywał Tiger na Instagramie. Teraz przeprasza
Ewa Chodakowska w kampanii Adidasa „Women Must Haves”
Facebook zwalcza reklamy wprowadzające w błąd
Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men
Widoczność reklam według „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics
Źródła ruchu w sklepach internetowych. Analiza marki Shoper
Personalia
10.08.2017
Grzegorz Czapski dyrektorem ds. rozwoju Allegro
9.08.2017
Mariusz Pawełczyk dyrektorem zarządzającym Sociomantic Labs w regionie CEE
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail