Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY
Seks jednak nie sprzedaje? Ale jak to?
Mateusz Lubczański
Na festiwalu kreatywności w Cannes seksualizujące kampanie z nutą męskiego szowinizmu obecnie odpadają na starcie. Wciąż jednak niektórym firmom wydaje się, że im bardziej upodobnią swoją reklamę do świerszczyka, tym większy odniosą sukces. Zadanie coraz bardziej karkołomne. A czy faktycznie warto się nad tym trudzić?
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Sieci handlowe walczą na historie miłosne
Jakub Müller
Walka, którą obserwujemy między Biedronką a Lidlem, ma swój odpowiednik we Francji. Jest nią rywalizacja między sieciami handlowymi Intermarché i Monoprix. Tej wiosny obie nakręciły podobne reklamy. Spot Intermarché konsumenci uznali za nieco zbyt długi. Jeszcze dłuższą reklamę Monoprix przyjęli natomiast lepiej. Wszystko za sprawą odpowiedniego doboru emocji.
Espresso
„Reklama daje wolność mediom” – przekonuje Wirtualna Polska
Twitter Trends lipiec 2017. Gorące polityczne lato
Lipcowy Instagram Trends. Sportowe sukcesy cieszą najbardziej
Konkurs na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty. Wkrótce start 10. Festiwalu Art Moves
Źródła ruchu w sklepach internetowych. Analiza marki Shoper
Widoczność reklam według „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics
Popularność Twittera spada w weekendy – pokazuje analiza Gemiusa
Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiach
UOKiK nałożył na Getin Noble Bank ponad 1,7 mln zł kary
Polifoska będzie promowana w kampanii „Rolnik – najważniejszy człowiek na ziemi”
Personalia
7.08.2017
Marek Wojtyna dyrektorem rynku Polska i kraje bałtyckie marki Danone
7.08.2017
Ewa Kumorek-Fedor dyrektorem PR w Communication Unlimited
Wydarzenia
7.08.2017 - 8.08.2017
Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO
4.09.2017 - 5.09.2017
Konferencja Twoja Firma w Internecie
28.09.2017
Kongres Online Marketing
4.10.2017 - 5.10.2017
IX Data Commercialization Summit
18.10.2017 - 19.10.2017
VI Forum Retail Channels 360°
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
9.05.2018 - 10.05.2018
Szkolenia Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.08.2017
Szkolenie Facebook Marketing + Facebook Ads
27.09.2017 - 28.09.2017
II Forum Kids Product Marketing
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
12.10.2017 - 13.10.2017
Marketing Progress: Klient w centrum uwagi
19.10.2017 - 20.10.2017
Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
11.05.2018
Szkolenie Google Analytics
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail