Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
24.07.2017
Reklama to people business

W wypadku marek globalnych nie ma za wiele miejsca na wzrosty, fajerwerki przywództwa i przełomy komunikacyjne.

O sytuacji polskiej reklamy, pracy z celebrytami oraz o agencji Bridge2Fun mówi Rafał Baran, prezes 4Fun Media
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SZEPTANY
Pióra do wynajęcia. Czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?
Jakub Müller
Płatne komentarze to dla wielu plaga Internetu. Dla innych narzędzie – tanie, szybkie i łatwo dostępne. Reklamodawcy płacą za fałszywą szeptankę. Nie wiadomo tylko, czy zwiększają sprzedaż proporcjonalnie do zainwestowanego budżetu.
CONTENT MARKETING STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak przełamać attention crash? Opowiadaj szybciej!
Anna Błaszczyk
Życie przeciętnego komunikatu medialnego trwa dziś zaledwie kilka sekund. To efekt kumulacji wiadomości w internetowej przestrzeni. Odbiorca gubi się w nich. Nie wie, która zakładka lub który banner reklamowy są godne uwagi. Tak następuje attention crash – zjawisko załamania się uwagi użytkownika Sieci.
Espresso
„Bić k… i złodziei” oraz mężczyzna jako produkt – kreacje niezgodne z Kodeksem etyki reklamy
Unilever zmniejszył opłaty agencyjne o 17%
Sympatia.pl ze spotami z udziałem par, które poznały się na portalu
PZU i twórcy z YouTube uczą, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach
Wielka Brytania zakazuje reklam posługujących się stereotypami dotyczącymi płci
Konsumentka ponownie ambasadorką marki Bielenda
Kate Moss twarzą marki Reserved
Fantazyjne fryzury Macademian Girl w kampanii marki Nivea
Personalia
21.07.2017
Marcin Kowalczyk prezesem ComPress
Wydarzenia
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
7.02.2024 - 8.02.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.10.2017 - 26.10.2017
Konferencja I Love Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail