Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak przełamać attention crash? Opowiadaj szybciej!
Anna Błaszczyk
Życie przeciętnego komunikatu medialnego trwa dziś zaledwie kilka sekund. To efekt kumulacji wiadomości w internetowej przestrzeni. Odbiorca gubi się w nich. Nie wie, która zakładka lub który banner reklamowy są godne uwagi. Tak następuje attention crash – zjawisko załamania się uwagi użytkownika Sieci.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czym Harry Potter oczarował milenialsów?
Mateusz Lubczański
Dwadzieścia lat temu na półkach w księgarniach wylądował pierwszy tom przygód Harry’ego Pottera. Czarodziej zawładnął umysłami młodych wówczas milenialsów. Z każdą kolejną częścią liczba fanów rosła, a Potter stał się kimś więcej niż tylko bohaterem z zaczarowanego uniwersum.
Espresso
Hodor z „Gry o tron” w spocie KFC
Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej w 2016 r.
Pezet, Małolat i Sprite odświeżają płytę
Portret polskiego internauty w badaniu Lexis Research
Przyszłość jedzenia w raporcie „Future of Food”
Co drugi kandydat nie kupi w firmie, która źle go potraktowała. Badanie firmy eRecruiter
Spider-Man Piotr Żyła w drugiej odsłonie kampanii Multikina
Managerowie z Platige Image zakładają studio postprodukcji
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Szlachetnej Paczki „Lubię ludzi”
Polacy na wakacjach płacą gotówką. Badanie GfK dla marki PayPal
Trendy w usługach finansowych 2017. Technologia, marketing, konsument
Sprawna komunikacja wewnętrzna wpływa na wynik biznesowy firmy – raport SW Research
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.07.2017
170707
Wydarzenia
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
12.12.2017 - 14.12.2017
Google AdWords – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.