Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Czy serwisy randkowe pomogą w identyfikowaniu influencerów?
Jakub Müller
Agencje marketingowe próbują stosować algorytmy sztucznej inteligencji, aby lepiej identyfikować influencerów dla globalnych marek. O tym wiadomo od dawna. Brakowało jednak szczegółów. Teraz jasne jest, że przydatne okazują się mechanizmy znane z serwisów randkowych.
AMBIENT MEDIA MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Zuchwała kradzież lodów
Michał Tomal
Pierwsza wiosenna kampania promująca lody powinna być zrobiona z przytupem. Takie założenie najwyraźniej przyjęli specjaliści pracujący dla Diplom-Is, marki królującej na norweskim rynku. W ubiegłym roku w skutecznym otwarciu nowego sezonu pomogli influencerzy. Tym razem do przeskoczenia wysoko zawieszonej poprzeczki wykorzystano potęgę mediów społecznościowych.
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
U influencerów mniej znaczy więcej
Mateusz Lubczański
Reklama doskonale dopasowana do zainteresowań odbiorcy. W zasadzie nie odbierana jak reklama. Omijająca adblokery i pożądana przez widzów. W teorii taka nie istnieje. W praktyce, dzięki ciągłej ewolucji mediów społecznościowych, jest już dostępna. Wymaga tylko znalezienia pociągającej osobowości. A tych w Sieci nie brakuje.
EDUKACJA MARKETINGOWA
Projektowanie innowacji – dlaczego warto się tego uczyć?
Rafał Kamiński
Dzisiejsza rzeczywistość jest niepewna, chaotyczna i skomplikowana. Z drugiej strony oczekujemy, że prawie wszystko będzie zrozumiałe, proste, dopasowane do naszych potrzeb „tu i teraz”. Rozwój i utrzymanie się na rynku w takich realiach to jedno z kluczowych wyzwań stojących przed większością organizacji. Bez względu na ich wielkość, branżę i formę prowadzonej działalności.
Espresso
Marketing przy Kawie przechodzi metamorfozę
Koty dostaną pralkę Boscha
Kawa i hot dogi paliwem napędowym polskich kierowców. Badanie ARC Rynek i Opinia
Klient Play nagra „Seksmisję” z Jerzym Stuhrem
Żywiec i influencerzy przekonują, że warto trzymać pion podczas picia alkoholu
Facebook będzie miał własne programy telewizyjne?
Ranking agencji PR według fee income za 2016 r. Partner of Promotion znów liderem
Kolejna nagroda dla FCB Warsaw w Cannes
Personalia
26.06.2017
Michał Hejka nowym prezesem IDMnet i Accorp
27.06.2017
Krzysztof Andrzejczak na czele Saatchi & Saatchi IS
27.06.2017
Franciszek Toeplitz deputy creative directorem w BBDO Warszawa
Wydarzenia
29.09.2017
Diploma in Professional Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail