Your ability to convey complex ideas in such a clear and accessible way is impressive This article is highly informative
Great article! I learned so much from it. Your in-depth analysis and thoughtful insights were very helpful. I appreciate the effort you put into writing this and sharing it with us. Thank you for your hard work and dedication to providing valuable content.
Nie rozumiem po co takie podchody. Avon opowiada, że konsultantki nie stracą. Guzik prawda i nie rozumiem takiej retoryki. „Uwielbiam” jak marki opowiadają ludziom, że co prawda zabierają im klientów którym wygodniej będzie sprawdzać i wypróbować kosmetyki w drogerii a potem kupić ewentualnie taniej w necie, ale oczywiście konsultanci są...
O ile kiedyś google spełniało rolę wyszukiwarki i było świetne, to obecnie jest to wyłącznie portal reklamowo-sprzedażowy, a treści unikalne są skutecznie tępione, pomijając fakty "przepisywania historii" czyli manipulacji wynikami wyszukiwania na zlecenie nie wnikam kogo, do tego stopnia, że frazy istniejące w internecie nie pojawiają się w...
Świetny artykuł! Dziękuję! Niestety z firmą Patagonia nie jest już tak pięknie: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Patagonia-ekologiczna-sciema-Fatalne-warunki-pracy-i-skandaliczne-place-w-fabrykach-podwykonawcow-8573016.html
Niestety, prawda jest brutalna: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Patagonia-ekologiczna-sciema-Fatalne-warunki-pracy-i-skandaliczne-place-w-fabrykach-podwykonawcow-8573016.html
Uuu nie ładnie usuwać niewygodne komentarze ;) usunięcie Cię nie wybieli ;)
A ja tą kampanię wspominam do dziś z uśmiechem na ustach. Aczkolwiek należy pamiętać, że Kotlin to już nie Kotlin. Smak prawdziwego Kotlińskiego ketchupu można zaleźć teraz w ketchupie "Kotliński specjał"
Ta firma musi być spowrotem taka jak kiedyś.
Niby po polsku, a trudno zrozumieć. Co to jest "kurator kultury" w firmie produkującej ubrania? Może pora przejść na normalną komunikację? Gap to marka dla ludzi, swetry, spodnie itp., a nie pojedyncze sztuki szyte na wystawę w muzeum.
Fantastyczny artykuł! Podoba mi się sposób, w jaki wyjaśnia różnice między celami biznesowymi, marketingowymi i efektywnościowymi. Przekonująco pokazuje, jak dobrze ułożone cele mogą pomóc marketerom lepiej zrozumieć, jak osiągać sukces. Naprawdę wartościowe wskazówki dotyczące budowania drabiny celów, szczególnie jak przekształcić cele...
Świetny materiał. Dziękuję
I pomyśleć, że Walentynki to było kiedyś romantyczne święto zakochanych. "Postępowcy" wszystko muszą odrzeć z uczuć i sprowadzić do fizjologii. Trudno mi sobie wyobrazić, zachwyt dziewczyny, gdy dostanie taką bombonierkę od chłopaka.
@Ala: Ale co w tym dziwnego że marki korzystają z narzędzi i kultury wypracowanej przez społeczeństwo? Rozumiem że w przypadku Tyskiego też byś napisała, że to słabo że marka wykorzystuje coś co ludzie mieli za darmo? Kiedyś przechodziło się na TY tak po prostu przy windzie albo na imprezie, a teraz piwo nam mówi że mamy przejśc na ty. sorrry...
Fantastyczna transformacja marki Da Grasso! Nowe logo, kolorystyka i hasło przewodnie „Wszystko dobrze” to świeże podejście, które przyciąga uwagę i emanuje pozytywną energią. Odważne zmiany w komunikacji wizualnej doskonale oddają ducha marki, jednocześnie nawiązując do jej tradycji. Cieszę się, że firma postawiła na rebranding, co z...
Nie widzę w tej reklamie niczego niestosownego.Tyskie Browary Książęce robią coś dobrego dla innych, a że w zamian się reklamuje to chyba niewielki koszt.
Imprezki imprezkami, a jak tam SAR załatwia sprawę tantiemów ZAIKS? Słabo. No bo chyba ważniejsza kasa dla nich.
Dziękuję za ten pouczający i dobrze napisany post. Widać, że włożyłeś wiele wysiłku w badania i stworzenie wciągającego artykułu. Twoja praca jest bardzo cenna!
Myślalam początkowo, że to pomyłka odnośnie 3-4latków. Te wyniki, że 17% ma swój telefon, część profil są dla mnie szokujące szczerze mówiąc. Mam 3latkę w domu i nie wyobrażam sobie tego, bajki mamy 30 min max dziennie, i to nie codziennie, zero telefonu.
Teraz to jest modne, pewnie liczą na zyski. Ja wolę jednak cisowiankę pić a nie kolorowe napoje. Jest zdrowsza i tańsza.
Euvic się rozwija, kibicuje im
Fajnie jest się przesiąść na rowerek szczególnie gdy dopisuje pogoda. Eh, auto to wygoda ale zdrowie ważniejsze. Czas przejrzeć pomo w media expertcie i się ruszyć w końcu ;) Tak sobie myślę, że rowerem na ślub to by było całkiem ciekawe przedsięwzięcie. Karoce i luksusowe auta już były, może czas na nowe trendy? ;)
Świetny tekst! Zgrabnie napisany i fajnie traktuje temat.
Swiętny artykuł www.marketingprzykawie.pl
szkoda, że strona nie działa...