Na gorąco

Netflix, Instagram, Apple: kolorowa pętla nawyku

AnK

AnK

Coś Netflixowi przestała im iść karta. W Stanach podnieśli ceny i przybyło mniej nowych użytkowników niż oczekiwali inwestorzy. A teraz jeszcze okazuje się że obecni wcale nie rezygnują całkiem z TV.

Facebook w „trudnych branżach” – jak powinien wyglądać?

Seth

Seth

@Andersen: napisałem "systematycznej reklamy w dzisiejszym rozumieniu". Jeśli mówimy o WOMM i najprostszych POS to oczywiście były "od zawsze". Co nie zmienia faktu, że świat się zmienia.Fundamenty marketingu są "odwieczne". To co pisał Kotler od lat 60 jest, z grubsza, wieczne. Ale otaczająca rzeczywistość - w tym kanały komunikacji -...

Czy markom w Polsce opłaca się podejmować temat LGBT?

Andersen

Andersen

@ER: Podejście do spraw płci i seksu to światopogląd, który nie musi, ale może wynikać z orientacji. Jednym wystarczają dwie płcie i na tym zasadza się ich widzenie świata, inni z kolei widzą płci więcej, i w ten sposób chcą widzieć rzeczywistość.Wszyscy oni kupują spodnie, buty, mleko, chleb czy używki.

PayU przedłuża współpracę z GoldenSubmarine

Janusz Kamiński

Janusz Kamiński

PayU - ciekawe rozwiązanie. ;)

Barbie David Bowie

Andersen

Andersen

Żenada. Tyle w temacie.

Pracownicy Google słuchali prywatnych rozmów użytkowników nagranych w domach przez aplikację i asystenta głosowego

Andersen

Andersen

Wychodzi na to, że asystenta G jest zbyt łatwo włączyć przypadkowo.No i wiadomo przecież, że chodzi o to, by doskonalić usługę. Ludzie powinni być wdzięczni a się czepiają.

Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?

TheJM

TheJM

@Sandra: W pełni się zgadzam. Zbyt często, mimo wielu zaklęć, celem jest sprzedaż, a nie budowa zaufania i zadowolenia klienta. Miarą skuteczności nie jest sprzedaż w pierwszym miesiącu nowej strategii. Przynajmniej w teorii.

Dżentelmeni, instachłopcy czy faceci?

Andersen

Andersen

Odbieram to bardziej jako próbę kreowania podziałów aniżeli analizę realiów. Niemniej czekam na część drugą - o kobietach. Może być zabawnie, gdy się zbiegną feministki z pretensjami.

„Nie przychodź za wcześnie” – poruszający storytelling dla wielbicieli yachtingu

Andersen

Andersen

Za krótkie na film, któremu warto byłoby poświęcić czas, za długie na reklamę.

W Warszawie stanęły recyklomaty ufundowane przez Coca-Colę

Andersen

Andersen

Czy jest coś gorszego niż chciwa korporacja, zbierająca dane osobowe pod płaszczykiem troski o środowisko? Jest. Trzy korporacje robiące to razem.

Diesel świętuje utratę 14 tys. fanów na Instagramie

AnK

AnK

Dobry pomysł dla takiej marki i pasuje do jej wizerunku. Ciekawe jak wpłynie na sprzedaż.

Zakupy w polskich domach – kto decyduje, a kto kupuje? Mindshare Polska z badaniem na temat decyzyjności zakupowej

Ewa

Ewa

Myślę że na tej infografice są błędy tzn trzy razy są zaznaczone podstawowe art spożywcze i 52% - pewnie jest to wersja zamarkowana przez grafika ;)

Lady Gaga tworzy markę kosmetyczną. Produkty będą dostępne tylko na Amazonie

Rushlady

Rushlady

jak kazda gwiazda popkultury ma swoja marke perfum XD czyli to wyznacznik czy ktos jesz gwiazda?

Były pracownik pozywa Ikeę. Twierdzi, że zwolniono go, ponieważ krytykował ruch LGBTQ i cytował Biblię

Andersen

Andersen

@mpr:#nadalgupiśjaknogazikei

Influencer marketing: brytyjski urząd uznał, że instagramerka mająca ponad 30 tys. obserwujących podlega przepisom o reklamie

Piotr S.

Piotr S.

Słuszna decyzja regulatora. Jeżeli coś jest reklamą, to jako reklama powinna zostać odznaczona. I nie ma znaczenia, czy pojawia się ona w radio, telewizji czy na FB tzw. influencera.

Arii i niesprzedane koszulki, czyli choroba wieku influencerskiego

Sebastian

Sebastian

@Andersen: Dokładnie- prawo popytu/podaży. Najsmutniejsze jest to, że tworząc jakakolwiek kampanie opartą na Influencer Marketingu, zazwyczaj firmy nie myślą o najważniejszej kwestii- celu. Jednym zależy na zasięgu, innym na rozpoznawalności (takiej lojalnej, angażującej), a jeszcze innym właśnie na sprzedaży. Aczkolwiek zgodzę się, ze dopóki...

Rozpoczęła się piąta edycja akcji promującej Francję w Polsce

AnK

AnK

Oby więcej takich kampanii. Wydaje mi się, że francuska kultura jest w Polsce mniej znana niż jeszcze 10 czy 20 lat temu. Szkoda tylko że to kolejna edycja a event ciągle ogranicza się do Warszawy.

Lipton Ice Tea Green z kampanią „Dodaj lekkości swojemu dniu”. Cross-promocja z Plusem

Anna

Anna

dniowi, u diaska! Celownik od "dzień" brzmi "dniowi". Jak im brzmienie słowa nie pasowało do reklamy, to wystarczyło powiedzieć "Dodaj lekkości swoim dniom", zamiast pchać błędy do TV i na plakaty.

Hasło „Broń ratuje życie” i słowa Trumpa na billboardach fundacji Trybun.org.pl

Art

Art

@Asia: prosze postawić sie w sytuacji pani na bilbordzie, ale zamiast broni, w ręku trzymać telefon z zamiarem wykręcenia numeru numeru alarmowego. Na pewno pan bandyta by spokojnie czekał, aż rozmowa z posterunkowym się zakończy, by kontynuować proces przestępstwa.

Manekin plus size Nike pod ostrzałem

HiPhoto

HiPhoto

W pędzie do "różnorodności i inkluzywności" nie powinni zapominać o pedofilach i seryjnych mordercach. "Aby nikt nie czuł się wykluczony!"

Stereotypy związane z płcią zakazane w brytyjskiej reklamie od 14 czerwca

HiPhoto

HiPhoto

@obserwator: To jeszcze lepsze: "...budowa ciała jest istotnym powodem niepowodzenia tej osoby np. w relacjach romantycznych czy społecznych." Ciekawe, kiedy zakażą demonstrowania w reklamach efektu grawitacji?

„Wybieramy prawdę” – kampania wizerunkowa Onetu

HiPhoto

HiPhoto

Onet & prawda? Trudno o lepszą definicję oksymoronu! Zupełnie jak w dowcipie: W Izwiestiach niet prawdy, w Prawdzie niet izwiestji."

Pizza Hut wraca do starego logotypu

Mike

Mike

@Andy: A panienki zostają te same

„E-commerce w Polsce 2019” – raport Gemiusa i e-Izby

Janusz Kamiński

Janusz Kamiński

Jak widać, rynek Polski szybko się rośni. :)

Spotify z nowymi możliwościami dla reklamodawców. Samsung testuje targetowanie słuchaczy podcastów

Janusz Kamiński

Janusz Kamiński

Shopify staje coraz ciekawszym rozwiązaniem. Darmowe motywy można wypróbować: https://www.templatemonster.com/pl/szablony/?pr=119507-67280

Biedronka i Vanish zbierają niepotrzebną odzież

Jadzia

Jadzia

Koniec końców i tak ubrania puszczą na handel. Caritas tak robi od dawna...

Opinie Polaków o markach – wyniki pierwszego polskiego badania „YouGov BrandIndex”

Paula

Paula

Zaskoczeniem Pepco, nawet nie pomyślałam, żeby tam kupować ubrania, wolę Reserved czy Mohito czy jakieś sportowe.

Kościelisko z kodeksem reklamowym

AnK

AnK

Górale wprowadzają kodeks reklamowy. Świat się kończy. Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce W Krakowie taki kodeks działa ale na Podhalu wątpię. Skoro tam mówi się, że nawet prawo budowlane się nie przyjęło :)

Trzy paski Adidasa nie będą już chronione prawnie w UE

Andersen

Andersen

W istocie, między dwoma a trzema paskami nie ma żadnej różnicy.

Lidl wyjaśnia, skąd w robocie kuchennym wziął się mikrofon

Andersen

Andersen

Ach... czyli mikrofon jest w ramach testów, a jeśli coś nagrywa, to musi być wina użytkownika, który w poszukiwaniu "większego komfortu użytkowania", go włączył.