Na gorąco

Zwycięzcy Golden Arrow 2020

Arian

Arian

Golden Arrow 2020 Ustala się następujące opłaty za udział w Konkursie: 1890 zł (tysiąc osiemset dziewięćdziesiąt złotych) + 23% VAT za każdą zgłoszoną pracę w danej kategorii. . . . . Firma, która za projekt kalendarza dostała 2 tys. nie wyłoży wpisowego 2,3 tys. na udział w konkursie. I masz odpowiedź czemu wygrywają duże marki z...

Zenek Martyniuk zamiast Tytusa, Romka i A’Tomka w kampanii MediaMarkt

Arian

Arian

8 milionów wyborców prawicy, promocja disco polo w telewizji publicznej. MM po prostu wpisuje się w modę, która da mu zarobić. A ludzie o ograniczonych horyzontach też chcą mieć nowe laptopy, smartfony i telewizory plazmowe na pół ściany.

Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika

Arian

Arian

Wszyscy wiemy do czego zdolni są górnicy, jeśli nie dostaną tego, co "im się po prostu należy". Kampanie wybielające tę uprzywilejowaną grupę zawodową raczej przyniosą odwrotne skutki.

„Nie róbcie kozaka z Bosaka!” – Fundacja Akcja Demokracja apeluje do ING BŚ

mpr

mpr

Powinni się nazywać Akcja CENZOkracja

Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach

Kasztanek

Kasztanek

Powiem tak, lodówki idą w dobrą stronę bo są coraz bardziej sterylne, widziałem ją na stronie media expert. Dobre parametry a do tego ludzie się na ogół pozytywnie o niej wypowiadali także legit

Unilever do końca roku wycofuje reklamy z Facebooka, Instagrama i Twittera. Coca-Cola również zapowiada podobne działania

Nikt

Nikt

@DR: nie zliczę ile razy totalnie olali wszelkie reklamy, posty i profile. Więc zdecydowanie popieram. Może w końcu ogarną moderatorów zgłaszanych treści.

7 praw wyjścia z biznesowego wirażu. Jak teraz wyjść na prostą?

Jacek Sadowski

Jacek Sadowski

@Krzysztof Karaś (Agencja Cucaburra): Tak, dla wielu. Jednak należy pamiętać, że jest to ostateczność. Kiedy już naprawdę nic nie da się zrobić z obecnym brandem. Fakt, że czasami jest tak, że lepiej zbudować od zera niż remontować. To jest bardzo indywidualna decyzja wynika z oceny ryzyka, inwestycji i obecnego potencjału. Pozdrawiam

Kampania „Wybierz kierunek lubelskie”

T.

T.

Co to za melodia została użyta w reklamie?

Gajos, Fronczewski, Maffashion, Brodka, Podsiadło i inni podają powody, dla których warto zagłosować w wyborach prezydenckich

BB

BB

Popełniany jest ten sam błąd co w 2015 roku - tu nie-Dudę (czyli Trzaskowskiego czy innych kandydatów) wspierają celebryci ludzie niby podziwiani i wpływowi, ale i też w znacznie większym stopniu nielubiani :) - za to, że zrobili karierę, majątki, sławę i teraz żyją sobie niby w Polsce, ale w innym świecie niż dziesiątki milionów zwykłych...

Pierwsza w historii reklama rekrutacyjna CIA

KM

KM

Na "Ciebie"? :)

Wizerunek czarnoskórego mężczyzny zniknie z logo Uncle Ben’s?

Arian

Arian

@Damian: Ja rozumiem. Jestem biały, dość wysoki i żądam dostępu do NBA z wysokim kontraktem. Nie jestem lepszy od czarnoskórych graczy, ale skoro im, mimo braku predyspozycji, można zagwarantować miejsce na uniwersytecie, to mnie można w lidze, prawda?

„Bitwa o wozy” – MSWiA organizuje konkurs profrekwencyjny

Arian

Arian

Nie mogliśmy Wam kupić, ale Wam kupimy. Państwo z tektury.

„Zjeżdżaj. Tu jedzie o życie” – kampania na temat korytarza życia

Walerian

Walerian

@Irek: Jestem kierowcą, wiem, jak jest na drogach. Z przykrością podpisuję się pod każdym zdaniem.

Znika Tesco, zniknie Lotos. Brzytwa efektywności to zła wiadomość dla konsumentów

Arian

Arian

A są inne sklepy niż dyskonty "bliżej domu"?

„Nie głosuj wybory 2020” – obraźliwe spoty profrekwencyjne

MŁ

no cóż jeśli faktycznie dalej chcemy aby ośmieszać się na arenie międzynarodowej, niszczyć to co udało się wypracować, realizować hasło Polska w ruinie, rabunkowo eksploatować przyrodę, pozwalać strzelać pijanym myśliwym, oszukiwać i kłamać to niech zostanie jak jest. W przeciwnym razie warto iść głosować. Wypad2020

Najgorszy zawód świata: moderator social media

Arian

Arian

Jako były moderator treści społecznościowych mogę rzec, że moderacja powinna dotyczyć wyłącznie języka, formy wypowiedzi, sposobu prowadzenia dyskusji.Media społecznościowe nie mają legitymacji by decydować co jest prawdą a co nią nie jest.

Urlop w 2020 r. – jak epidemia Covid-19 wpływa na plany Polaków? Badanie SWResearch

Paulina

Paulina

Nieaktualne informacje dotyczące 1000+

Zakupy w internecie mają być łatwe i przyjemne. A tymczasem…

Arian

Arian

A potem okazuje się, że ekspresowa przesyłka będzie za tydzień...

Microsoft prosi czarnoskórą artystkę o namalowanie muralu, dopóki protesty BLM w USA są „wciąż istotne”

Arian

Arian

To już nie są protesty tylko grabieże, włamania i rozboje. I dlatego muszą się skończyć szybko. Dla dobra wszystkich.

„Damie dam pierogi” – krakowska pierogarnia promuje się billboardami ze słynnymi dziełami sztuki

Arian

Arian

Jestem skłonny twierdzić, że takie wykorzystanie dzieł sztuki może kogoś oburzyć a nawet obrazić (dobry gust?).ja odbieram je jako zwyczajne pójście na łatwiznę. 1/10

Od start-upów do rumuńskich batoników: czy produkty bezmarkowe mają szansę?

Arian

Arian

W bardzo odległej peerelowskiej przeszłości, mój rodziciel stał się szczęśliwym nabywcą budrysówki, polskiej produkcji. Służyła dzielnie bez mała 40 lat.Do dziś producent jest obecny na rynku, może właśnie dlatego, że nawet nie mając marki na początku, miał jakość.

CCC rezygnuje ze sponsoringu kolarzy z CCC Team

Arian

Arian

Cóż, CCC ma dość prymitywny model działania - kupić tanio najgorszy możliwy chłam, ładnie zapakować i sprzedać drożej.Wydawanie pieniędzy na jakichś cyklistów nie może się wpisywać w ten schemat.

Reebok kończy współpracę z marką CrossFit po komentarzu CEO programu na temat George’a Floyda

sceptyczna

sceptyczna

@Edek: Dzięki! Wszystko jasne.

Co widać zza płotu z banerów – polemika z felietonem Jacka Szlaka o reklamie zewnętrznej

Anna

Anna

Dobrze ujęte, aczkikwiek bardzo trudne do zmiany w Polsce, gł. z powodu - "chłop w zagrodzie równy wojewodzie"... Każdy boi się podjąć taką decyzję, bo to grozi spadkiem popularności. Z drugiej strony być może nie jesteśmy gotowi jeszcze finansowo, koszty są bardzo duże...

Płyn do naczyń o zapachu piwa i odkurzacz jak bolid Formuły 1. Kampania Centrum Praw Kobiet „Równość zaczyna się w domu”

Tomasz

Tomasz

Jak dla mnie takie kampanie uderzają w normalnych facetów. Ja zawsze z żoną dzielę się obowiązkami, jedynie roombę sobie kupiliśmy do pomocy, bo żadne z nas nie lubi odkurzać. Nie rozumiem kobiet, które godzą się na bycie służącą a potem narzekają, że chcą innego życia.

Lego wstrzymuje komunikację zestawów klocków z policjantami po protestach związanych ze śmiercią George’a Floyda

jakub

jakub

Nie do końca rzetelny artykuł. Rezygnują jedynie z reklamowania tych zestawów. Źródło: https://twitter.com/LEGO_Group/status/1268573805577998336?s=20

Empatia przede wszystkim – marka w komunikacji 3E

Arian

Arian

Może to jest poradnik dla marek z kiepskim produktem? One MUSZĄ czymś nadrabiać a udawanie więzi z konsumentem jest tańsze niż dobry produkt.

7 proc. marek wykorzystało w reklamach telewizyjnych kontekst pandemii – odnotował Wavemaker

Piotr S.

Piotr S.

"– Wciąż jednak daleko nam do statystyk prezentowanych np. przez WFA, któremu w badaniach aż 90 proc. globalnych marketerów zadeklarowało zmiany kreacji reklamowych pod kątem Covid-19 – mówi Paweł Gala, CEO Wavemaker". O ile dobrze pamiętam badania WFA na 32 firmach członkowskich wskazały, że 81% z nich wstrzymuje działania reklamowe, a 79%...

„Be someone’s home” – spot Ikei na Międzynarodowy Dzień przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii 2020

Damian

Damian

nie widze tego na polskiej stronie Ikei... https://www.youtube.com/user/IKEApolska/videos

Facebook zignorował własne badania pokazujące, że algorytmy dzielą użytkowników

Ania

Ania

Nadal nic nie zmieniło, mimo powołania nowej rady nadzorczej Facebook, która wydaje się, że ma mieć tylko funkcję kosmetyczną. To algorytmy nadal będą decydować, które posty są widoczne i promowane, a które nie.