Na gorąco

Co widać zza płotu z banerów – polemika z felietonem Jacka Szlaka o reklamie zewnętrznej

Arian

Arian

Tak, miasta i gminy MUSZĄ ponieść koszty wprowadzanych zmian. Co czasem oznacza wypłatę "odszkodowań" za likwidację nośnika, który niemal z dnia na dzień stał się nielegalny.

„Be someone’s home” – spot Ikei na Międzynarodowy Dzień przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii 2020

Damian

Damian

nie widze tego na polskiej stronie Ikei... https://www.youtube.com/user/IKEApolska/videos

Facebook zignorował własne badania pokazujące, że algorytmy dzielą użytkowników

Ania

Ania

Nadal nic nie zmieniło, mimo powołania nowej rady nadzorczej Facebook, która wydaje się, że ma mieć tylko funkcję kosmetyczną. To algorytmy nadal będą decydować, które posty są widoczne i promowane, a które nie.

Delta nieznana, czyli gdzie ginie część budżetów na reklamę programmatic

Marek

Marek

15% to ani chybił potajemnie ściągane podatki. Pytanie tylko, co jest z nich finansowane? Osobiście obstawiam, że "research & development reklamy programmatic na rzecz jej lepszego dopasowania, policzalności efektów i optymalizacji budżetowej".

„Basicowym modelom dodajemy vibe” – Jessica Mercedes i jej marka Veclaim w ogniu krytyki

Arian

Arian

Tak, proces projektowy jest ważny. Nie, nie jest ważniejsze, że projekt wykonany jest w Polsce, jeśli produkcja idzie w trzecim świecie.

Dlaczego kobiety częściej zostają event managerami?

Arian

Arian

A teraz proszę o analizę w zawodzie kelner oraz szatniarz.

To nie jest żaden kryzys

Arian

Arian

@Artur: o prdl. Jesteś ułomny?Czy też przyjmujesz, że pod artykułem o gwałcie homoseksualnym, wszyscy komentujący to zgwałceni geje? A pod artykułem o rolnikach piszą sami rolnicy...

Reklama natywna – 7 przykładów, które cię zainspirują

Piotr S.

Piotr S.

Dwie uwagi. Pierwsza to taka, że niektóre z zamieszczonych przykładów to nie są reklamy natywne. Trudno przecież za reklamę natywną uznać hotel marki kremu czekoldowo-orzechowego. Druga to taka, że reklama natywna to forma naruszająca standardy komunikacji reklamowej (stanowi formę reklamy ukrytej). Na ten temat wypowiadało się już wielu...

Reklama w czasach kryzysu: sprzedażowa, wizerunkowa czy żadna?

Arian

Arian

@Piotr S.: Silna potrzeba bycia ekspertem podyktowała niektórym taką interpretację...

Google usunął miliardy nieodpowiednich reklam

Jakub Müller

Jakub Müller

@Daria: mln, dzięki za czujność :)

Nie tylko papier toaletowy i makaron. Zamknięci w domach Polacy szyją, czytają, grają, pieką i ćwiczą

P.

P.

Sukces sprzedaży Doom Eternal jest związany w dużej mierze z całą masą zmian jakie zachodzą w popularności gamingu w Polsce oraz - już konkretnie w tej serii gier - tym jak developer prowadzi swoją komunikację z graczami i jak buduje ich zaufanie (schemat "zrobili świetną grę, więc kolejna część będzie równie dobra" bardzo tu działa). Raczej...

Dzień próby. Brand purpose w czasie epidemii i tym, który nadejdzie po niej

Arian

Arian

A na końcu i tak wygrywa najtańszy.Bo te wszystkie badania, robione są na niewłaściwej próbie.

Ekoapokalipsa i szukanie dziewczyny przez Internet, czyli problemy bohaterów klasyki literatury we współczesnym stylu w podcastach „Lektury 2.0” Allegro

Mark-a

Mark-a

Link www.allegro.pl/lektury nie działa: Ta przestrzeń jest pusta Strona, której szukasz, nie istnieje (błąd 404)

Małgorzata Pomorska, prezes firmy Adrian pisze list otwarty do Andrzeja Dudy

wethaed

wethaed

Zawsze się znajdzie ktoś, kto zrobi interes na cudzym nieszczęściu. Ale otwarcie chwalić się, że chwali się osobę, która wdraża narzędzia depopulacyjne, gnębi bez powodu naród i niszczy gospodarkę, to już gruba przesada. Zachęcam do bojkotu w/w firmy.

„Wszystkie reklamy dotyczące Covid-19 są dokładnie takie same” – youtuber kpi z filmów marek

Piotr S.

Piotr S.

Boskie :-)

Reklamy dodane po fakcie. Post-production advertising trendem kolejnych miesięcy

Observer

Observer

Tak; lokowanie cyfrowe od marca jest już dostępne w ofercie reklamowej Polsat Media. Trend Carata absolutnie potwierdza rynek polski, ale i reklama na innych rynkach. https://youtu.be/sTg63W81ew4

Gdańsk prezentuje efekty wprowadzenia uchwały krajobrazowej

kobuz

kobuz

@Arian: O to to, w ślad za znikającymi reklamami powinny iść konkretne działania estetyzacyjne. Teraz to krajobraz po bitwie... nagie billboardy, puste słupy, zagrzybione elewacje.

Nastroje w czasach pandemii. Czego obawiamy się najbardziej? Badanie McCann Worldgroup

Iza

Iza

"jednocześnie prawie co dwudziesty Polak (19%)" ?

Co by było, gdyby Twój partner wiedział o Tobie to, co wie Twój smartwatch – pyta Fundacja Panoptykon

pankreatywny

pankreatywny

Co za brednie odnośnie wearables. Smartwatche, owszem rejestrują dane wrażliwe, ale nie ma mowy o wykorzystywaniu ich do jakichkolwiek celów, a tym bardziej sprzedaży partnerom komercyjnym. Dane zdrowotne są w PL chronione i nawet producent danego sprzętu nie może ich przetwarzać (a szkoda, bo niejedna kampania profilaktyki zdrowia mogła by być...

O marketingu w firmach rodzinnych – 11 refleksji

Arian

Arian

Piękna historia. Jednak scenariusz Jacka K. jest, w różnych wariantach, częstszy w przyrodzie. Po prostu.

Psychologia poznawcza w marketingu – heurystyki

Arian

Arian

Wszystko pięknie, ale w czasie, gdy każdy ma w kieszeni porównywarkę cen i wyszukiwarki okazji, pewne omówione schematy po prostu stały się nieaktualne.Poza tym, największym błędem, jaki można popełnić, jest NIEDOCENIANIE konsumenta i jego chałupniczych, ale skutecznych metod podejmowania decyzji.

Synteza logo – potrzeba, moda czy fanaberia?

Arian

Arian

Na tej samej zasadzie, ubieramy się dla siebie. Prawda?

Jak dbać o wyraziste zasoby marki? Przykład – MasterCard

Piotr S.

Piotr S.

Super tekst / informacje.

Inteligentne kampanie e-commerce. Oprócz kampanii PLA mamy już też iPLA

Michał

Michał

Wiem, że odkopuję artykuł sprzed trzech miesięcy, ale jestem ciekawy Waszych doświadczeń z iPLA. Nasze są szczerze mówiąc średnie - na początku kampania zanotowała skok, ale w dłuższej perspektywie są jednak spadki względem standardowej PLA. Czym może być to spowodowane? Czy agencja, która nas obsługuje, powinna bardziej przykładać się do...

Ekonomia behawioralna, czyli projektowanie ludzkich zachowań – nie tylko w czasach pandemii

Piotr S.

Piotr S.

"Wielką bolączką mojej książki jest to, że tak trudno jest pozyskać konkretne dane z projektów przeprowadzonych w kraju. Angielskie czy amerykańskie poradniki zawierają mnóstwo przykładów z danymi. Firmy i instytucje chętnie się chwalą, że osiągnęły jakiś sukces, że udało im się zmienić jakieś zachowanie". Trochę to smutne, bo wygląda...

Coca-Cola i wielki mikrob strachu

Tomasz Gaździk

Tomasz Gaździk

@Michał Kociankowski: tak zgoda. Na pewno jest przestrzeń, żeby powiedzieć coś sensownego i adekwatnego do danej chwili. Niektórym markom będzie łatwiej się "zmieścić z przekazem" w aktualnych okolicznościach, a innym może być trudniej pozostać wiernym swoim wartościom marki a jednocześnie być wiarygodnym w przekazie masowym. Z pewnością...

Badania UX w nowej rzeczywistości – poradnik krok po kroku

Czy to jest bezpieczne?

Czy to jest bezpieczne?

Promowanie zoom, gdy są wątpliwości co do bezpieczeństwa https://www.dobreprogramy.pl/Zoom-zakazany-przez-Tajwan.-Rzad-uwaza-go-za-niebezpieczny,News,107323.html

„Ojciec i syn”. Spot polskiej kampanii informacyjnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na temat Covid-19

Walerian

Walerian

@Edek: A jak mieli zabezpieczenie? To co? Było się co wymądrzać? Chce ci się tak siedzieć przy komputerze i wywalać swój zły humor?

Komunikacja marek podczas pandemii. Bliżej ci do pechowca czy do pozytywnego bohatera w czasach Covid-19?

Andrzej Z.

Andrzej Z.

Agata to nie producent tylko importer i pośrednik w sprzedaży mebli.

Sztuka researchu. Jak znaleźć wartościowe dane w wielkim worze informacji?

Anna Rusiniak

Anna Rusiniak

Dokładnie czym takim się zajmujemy. Trzeba pokazać czym jest infobrokering i dlaczego jest tak ważny w prowadzeniu firmy. Każda decyzja powinna być oparta o dane. Nie trzeba ich nawet daleko szukać. Są one całkiem blisko w dziale handlowym, marketingu i na produkcji. Trzeba tylko wiedzieć czego się szuka