@Jacek Szlak: bardzo dobrze, szczegóły tej całej akcji powinny być jak najbardziej dostępne i rozgłośnione. Dobra robota!
@Jakub Müller:
Ale co konkretnie ich nie obchodzi?
Ludzie uczą kilkuletnie dzieci tego, że Św. Mikołaj nie istnieje i że jest to po prostu pewien sposób na obdarowywanie innych prezentami pod marką pewnej osoby, która robiła to dawno temu. W związku z tym dzieci mogą mówić od jakiegoś czasu, że nie wierzą w Św. Mikołaja. CI SAMI rodzice ciągają swoje dzieci do kościoła wmuszając w nich...
Czasem jeszcze niestety trafi się na jakiś clickbait. No chyba, że tego jest jeszcze dużo, ale ja w sumie nie wiem, bo np. odlajkowałem na FB wszystkie profile, które lubiły clickbaitować.
Ciekawa diagnoza. Jak przekonać zarząd do podjęcia ryzyka zamiast szukania nowej jakości w sprawdzonych rozwiązaniach?
Brandless to też marka, której znaczna cześć wartości była lokowana poza produktem, jako wartość społeczna i ekologiczna. I jak widać, ówcześni konsumenci nie okazali się wystarczająca liczni, aby projekt przetrwał.
"Utrzyma to, a być może wzmocni ich nastawienie do rzeczywistości i kwestii obywatelskiego posłuszeństwa." - co oznacza to bezsensowne zdanie? Czy nie jest to powielanie słów rządzących, że młodzi są winni wszystkiemu? Nie, są bez pracy, pieniędzy i przyszłości - tylko tyle.
- Cześć, jestem Cytrynka i kocha mnie cała rodzinka! - Cześć, jestem Kiwi i jeszcze nie jedno was we mnie zadziwi! - Cześć, jestem Marakuja i ... nie wiem w zasadzie co mam powiedzieć ...
https://www.youtube.com/watch?v=cQ54GDm1eL0&ab_channel=BuzzFeedVideo
Zalando dla mnie nie ma prawie żadnego znaczenia i wartości a wszystko co robi to może być popis managmentu osób, które nim sterują. Dlaczego? Otóż, w normalnych warunkach rynkowych, żadna z firm nie ma takich możliwości jak Zalando, które jechało (nadal tak jest?) przez wiele lat na stracie bo było "przypięte do drukarki". Tworek finansowany...
Świetna inicjatywa.
@Dorota: może w przypadku niektórych znanych aktorów McDonald's woli siedzieć cicho niż się awanturować. Poza tym, lepszy znany wielbiciel hamburgerów kojarzący się pozytywnie z roślinkami niż ex-wielbiciel gnębiony przez korpo McDonald's.
Niech BNP Parisbas podzieli się wiedzą, jak wyglądają te proporcje we Francji. https://www.lemonde.fr/les-decodeurs/article/2015/04/18/de-jules-ferry-a-pierre-perret-l-etonnant-palmares-des-noms-d-ecoles-de-colleges-et-de-lycees-en-france_4613091_4355770.html Jest co robić n'est-ce pas?
@lorem ipsum: innych fundacji, np. Feminoteka, OŚka, EFK-a czy CPK.
@Dorota: pomogę Ci, wygugluj sobie "normalny synonim".
I to jest news!
Bardzo ciekawa inicjatywa Barbie Shero. Lalka wykonana super :)
Ciemny lud wszystko kupi.
Tego jeszcze nie grało: międzynarodowy kolos do zarabiania pieniędzy autorytatywnie, po głębokiej analizie polskiego porządku prawnego, stwierdza, że ta uchwała jest niezgodna z polską konstytucją. No rośnie nam nowy kompetentny trybunał.
Czyli marka Medicine kupuje KRADZIONE grafiki, mając świadomość, że są KRADZIONE.Przykre.
Z tego co pamietam, to pan Latkowski ma dziwną biografię, niejasne biznesy, został skazany, uciekł przed kolejnym wyrokiem do Rosji. Rzetelny dziennikarz TVP. Ja sam kilka razy byłem w Zatoce na lunchu, razem z żoną i dwoma psami czyli też jestem zamieszany w sprawę.
Gdyby to była scenę z udziałem kobiety i mężczyzny, to pewnie ze względu na jego obsceniczność szybko została by wycofana. Ale poprawność polityczna sprawia, że jest nie do ruszenia.
Świetny artykuł. Kolejna branża dotknięta syndromem gotującej się żaby. Zdumiewające jest wygodnictwo i brak chłodnych kalkulacji. Owczy pęd najemców skończył się .
Ale jak te kocopoły wyżej napisane mają się do zmian logo w motoryzacji?
A Krzysztofa Maternę już pozwały czy jeszcze nie? W końcu on znacznie wcześniej sprofanował świętość czepka i fartucha...
Dobrze się stało. Brak materiałów z mediów uniemożliwi nałożenie opłat za wykorzystywanie materiałów z mediów...