Na gorąco - Marketing przy Kawie

Na gorąco

Podsumowanie roku 2023 w SEM

SocialPhy

SocialPhy

Your ability to convey complex ideas in such a clear and accessible way is impressive This article is highly informative

Jak sztuczna inteligencja wpływała na SEO w 2023 roku?

Justice Villarreal

Justice Villarreal

Great article! I learned so much from it. Your in-depth analysis and thoughtful insights were very helpful. I appreciate the effort you put into writing this and sharing it with us. Thank you for your hard work and dedication to providing valuable content.

Avon wchodzi do drogerii Rossmann

Paweł

Paweł

Nie rozumiem po co takie podchody. Avon opowiada, że konsultantki nie stracą. Guzik prawda i nie rozumiem takiej retoryki. „Uwielbiam” jak marki opowiadają ludziom, że co prawda zabierają im klientów którym wygodniej będzie sprawdzać i wypróbować kosmetyki w drogerii a potem kupić ewentualnie taniej w necie, ale oczywiście konsultanci są...

Google zabiło portale prawdziwych pasjonatów… ale jest nadzieja

Bob

Bob

O ile kiedyś google spełniało rolę wyszukiwarki i było świetne, to obecnie jest to wyłącznie portal reklamowo-sprzedażowy, a treści unikalne są skutecznie tępione, pomijając fakty "przepisywania historii" czyli manipulacji wynikami wyszukiwania na zlecenie nie wnikam kogo, do tego stopnia, że frazy istniejące w internecie nie pojawiają się w...

Czego Taylor Swift może nauczyć nas o marketingu?

MichałG

MichałG

Świetny artykuł! Dziękuję! Niestety z firmą Patagonia nie jest już tak pięknie: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Patagonia-ekologiczna-sciema-Fatalne-warunki-pracy-i-skandaliczne-place-w-fabrykach-podwykonawcow-8573016.html

Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?

MichałG

MichałG

Niestety, prawda jest brutalna: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Patagonia-ekologiczna-sciema-Fatalne-warunki-pracy-i-skandaliczne-place-w-fabrykach-podwykonawcow-8573016.html

Aleksandra Rabenda managerem ds. rozwoju produktu online w Grupie ZPR Media

;)

;)

Uuu nie ładnie usuwać niewygodne komentarze ;) usunięcie Cię nie wybieli ;)

Z ketchupem na ratunek parówce – nowe spoty marki Kotlin (wideo)

Mokosza

Mokosza

A ja tą kampanię wspominam do dziś z uśmiechem na ustach. Aczkolwiek należy pamiętać, że Kotlin to już nie Kotlin. Smak prawdziwego Kotlińskiego ketchupu można zaleźć teraz w ketchupie "Kotliński specjał"

Blizzard drama – czego upadek Blizzarda uczy badaczy i opiekunów marek

Dominik

Dominik

Ta firma musi być spowrotem taka jak kiedyś.

Przedziwna reklama kebaba z Bydgoszczy

miko

miko

I bardzo fajniutko. <3

Nowy dyrektor kreatywny marki Gap – Zac Posen

Ala

Ala

Niby po polsku, a trudno zrozumieć. Co to jest "kurator kultury" w firmie produkującej ubrania? Może pora przejść na normalną komunikację? Gap to marka dla ludzi, swetry, spodnie itp., a nie pojedyncze sztuki szyte na wystawę w muzeum.

Kierunek Reklamy: dwa niezbędne komponenty celu marketingowego

Marketing nowej firmy - Hubert Mikuś

Marketing nowej firmy - Hubert Mikuś

Fantastyczny artykuł! Podoba mi się sposób, w jaki wyjaśnia różnice między celami biznesowymi, marketingowymi i efektywnościowymi. Przekonująco pokazuje, jak dobrze ułożone cele mogą pomóc marketerom lepiej zrozumieć, jak osiągać sukces. Naprawdę wartościowe wskazówki dotyczące budowania drabiny celów, szczególnie jak przekształcić cele...

Gen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowych

Iwona

Iwona

Świetny materiał. Dziękuję

Marka podpasek stworzyła walentynkowe czekoladki „Let’s have period sex”

DR

DR

I pomyśleć, że Walentynki to było kiedyś romantyczne święto zakochanych. "Postępowcy" wszystko muszą odrzeć z uczuć i sprowadzić do fizjologii. Trudno mi sobie wyobrazić, zachwyt dziewczyny, gdy dostanie taką bombonierkę od chłopaka.

Ruszyło Centrum Schlebiania Dan Cake

Robert

Robert

@Ala: Ale co w tym dziwnego że marki korzystają z narzędzi i kultury wypracowanej przez społeczeństwo? Rozumiem że w przypadku Tyskiego też byś napisała, że to słabo że marka wykorzystuje coś co ludzie mieli za darmo? Kiedyś przechodziło się na TY tak po prostu przy windzie albo na imprezie, a teraz piwo nam mówi że mamy przejśc na ty. sorrry...

Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnie

Marketing nowej firmy - Hubert Mikuś

Marketing nowej firmy - Hubert Mikuś

Fantastyczna transformacja marki Da Grasso! Nowe logo, kolorystyka i hasło przewodnie „Wszystko dobrze” to świeże podejście, które przyciąga uwagę i emanuje pozytywną energią. Odważne zmiany w komunikacji wizualnej doskonale oddają ducha marki, jednocześnie nawiązując do jej tradycji. Cieszę się, że firma postawiła na rebranding, co z...

Świąteczna reklama Tyskiego z Dowborem i Koroniewską wywołała oburzenie. Jan Śpiewak zapowiada zawiadomienie prokuratury

Lac

Lac

Nie widzę w tej reklamie niczego niestosownego.Tyskie Browary Książęce robią coś dobrego dla innych, a że w zamian się reklamuje to chyba niewielki koszt.

Znamy nagrodzonych w 24. edycji Effie Awards Poland

Grzegorz M

Grzegorz M

Imprezki imprezkami, a jak tam SAR załatwia sprawę tantiemów ZAIKS? Słabo. No bo chyba ważniejsza kasa dla nich.

Co dalej z tym influencer marketingiem?

Karty Pracy

Karty Pracy

Dziękuję za ten pouczający i dobrze napisany post. Widać, że włożyłeś wiele wysiłku w badania i stworzenie wciągającego artykułu. Twoja praca jest bardzo cenna!

Treści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?

Kasia

Kasia

Myślalam początkowo, że to pomyłka odnośnie 3-4latków. Te wyniki, że 17% ma swój telefon, część profil są dla mnie szokujące szczerze mówiąc. Mam 3latkę w domu i nie wyobrażam sobie tego, bajki mamy 30 min max dziennie, i to nie codziennie, zero telefonu.

Oshee wprowadza linię produktów Cyberpunk 2077

Agata

Agata

Teraz to jest modne, pewnie liczą na zyski. Ja wolę jednak cisowiankę pić a nie kolorowe napoje. Jest zdrowsza i tańsza.

Gang Mocniaków – nowa akcja Biedronki

DR

DR

Produkcja śmieci :(

Disco polo w AI – fałszujący ChatGPT

MichałG

MichałG

@Kinga: Dokładnie! ("Sławomir, czy Iron Maiden")

Oshee x Mata – na rynek wchodzi wspólna linia napojów Osh33

S.

S.

Aaaaaa...

Marcin Tyborowski business development & technology managerem w Euvic Digital

Sona

Sona

Euvic się rozwija, kibicuje im

Rowerem na ślub, pogrzeb i na porodówkę? Ruszyła kampania promująca jazdę na rowerze

Maciej

Maciej

Fajnie jest się przesiąść na rowerek szczególnie gdy dopisuje pogoda. Eh, auto to wygoda ale zdrowie ważniejsze. Czas przejrzeć pomo w media expertcie i się ruszyć w końcu ;) Tak sobie myślę, że rowerem na ślub to by było całkiem ciekawe przedsięwzięcie. Karoce i luksusowe auta już były, może czas na nowe trendy? ;)

Insight: Co robi? Reklamowy insight musi mieć zadanie [Nauki i nauczki dziadka]

Marta

Marta

Świetny tekst! Zgrabnie napisany i fajnie traktuje temat.

Innowacyjne budki akustyczne Hushoffice do biur. Z czego są wykonane? Jakie są możliwości personalizacji?

Maciej Latkowski

Maciej Latkowski

Swiętny artykuł www.marketingprzykawie.pl

Marketplace Wszystko.pl stworzony przez Comarch oficjalnie wystartował

Irmina

Irmina

szkoda, że strona nie działa...

Marketing w króliczej norze technologii

Maciej L

Maciej L

Ciekawy artykuł