Na gorąco

Robert Kubica ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce

Arian

Arian

Zaraz, zaraz.. to już nie będzie kierowcą symulatora f1? A tak się dobrze zapowiadał.

Pandemia = koniec konsumpcjonizmu? Tak rok 2020 zmienił oczekiwania konsumentów

justasking

justasking

"Jak pisze natomiast serwis Livestream, 80% użytkowników woli zobaczyć pochodzącą od marki transmisję na żywo niż standardowy post czy wpis na blogu."Czy można prosić o interpretację tego zdania? 80% użytkowników (czego?), sugeruje konsumentów. Co raczej nie jest prawdą biorąc pod uwagę zasięgi transmisji live marki w stosunku do liczby jej...

McDonald’s sypał śniegiem z drona na mieszkańców Szczecina. To akcja „Lepsza strona zimy”

S.

S.

Mądre to, słuszne i zbawienne.

Przedziwna reklama kebaba z Bydgoszczy

Luc

Luc

hehe tego nie widziałem:P Ten materiał jest tego samego producenta: https://fb.watch/2Y1Lx6G3wK/

Podatek cukrowy spowodował kilkudziesięcioprocentowe wzrosty cen napojów

Arian

Arian

@KS: Ale rząd nie ogranicza spożycia tylko dodaje podatek wpływający na cenę. Ograniczenie spożycia mogłoby mieć miejsce, gdyby wprowadzono ograniczenia w sprzedaży. Rozumiesz różnicę?

Ruszył międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage

Arian

Arian

Estegieu macza palce i już wiadomo, że wyjdzie z tego kupa.

Rozczarowujące wyniki Netflixa w III kwartale 2020 r.

markething

markething

Gdyby nie agresywna lewacka propaganda kipiąca z większości ich filmów to wynik byłby o niebo lepszy.

Covidowe umiejętności – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej? Badanie agencji Starcom

Piotr

Piotr

Ciekawy artykuł,ale nie można w pełni skorzystać z treści, poniewaz rozdzielczość grafik uniemożliwia przeczytanie opisów.

„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocie

copy

copy

Kopia HM sprzed kilku lat > https://www.youtube.com/watch?v=s4xnyr2mCuI

Bajka bez dobrego zakończenia – analiza incydentu wizerunkowego marki Apart

Ania

Ania

Ta reklama jest pusta i oderwana od rzeczywistości. Jej twórca pozostał w czasach serialu Dynastia, kompletnie nie zwracając uwagi, że role społeczne się zmieniły, że świat jest inny, że budżet reklamowy można byłoby przeznaczyć na działania społeczne, co przyniosłoby większą popularność marki.

Iga Świątek będzie ambasadorką marki Rolex

Arian

Arian

Brzmi jak mezalians.

Jak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterów

strony-internetowe.radom.pl

strony-internetowe.radom.pl

Gramatyka, stylistyka są ważne

„Wyprawa na Księżyc” – Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Arian

Arian

A co na to lekarz? Dał proszki czy stwierdził, że nie warto?

Reklama holenderskiej sieci aptek jak spot Allegro „English for beginners”

Arian

Arian

Nie. Nie przywodzi na myśl reklamy Allegro, bo reklama allegro była KOPIĄ.Odniesienia można mieć do oryginału.

Facebook tworzy narzędzie, za pośrednictwem którego użytkownik będzie mógł płacić celebrytom za udział w filmie

KS

KS

"Nie jest jasne, czy narzędzie zostanie uruchomione jako samodzielna aplikacja, czy też zostanie wbudowane w istniejący produkt Facebooka." - Chińczycy kumulują aplikacje tworząc kombajny pod jedną marką (WeChat) a FB oddzielne (np. FB i Messenger). Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego FB tak dzieli produkty?

Ponad 8 mln kary dla Telestrady za podszywanie się pod dotychczasowego operatora

Arian

Arian

Zawiadomić o czym?Aż dziw, że brakuje w decyzji punktu o bezwarunkowym anulowaniu wszystkich umów zawartych od 1 stycznia 2018. Z automatu.

Jak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experience

Łukasz Z.

Łukasz Z.

Cały czas marki cierpią na niską jakość treści, spotykam się z tym w różnych branżach.

Orlen tłumaczy zakup mediów regionalnych rozbudową narzędzi big data. Co to oznacza?

Arian

Arian

Moim zdaniem, media, które opublikowały, nieważne czy za darmo czy za pieniądze, apel Obajtka dotyczący Polska Press, opowiadający BDZETY jak to jest ważny zakup z punktu widzenia interesów Perły w Koronie, BEZ KOMENTARZA umiejscawiającego ten komentarz w rzeczywistości, należy ignorować jako kolaborujące z władzą. Podobnie należy traktować...

Piramida Maslowa – historia nieporozumienia

Arian

Arian

Znajomość piramidy jest niezbędna, by dopasować działania marketingowe do sytuacji na rynku. Na przykład, by nie pchać się w kosztowny spot reklamowy, z wysoko opłaconymi celebrytami, gdy jest pandemia a ludzie tracą pracę.

Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieci

Życzliwy

Życzliwy

Pedofile będą zachwyceni.

Polska Fundacja Narodowa sfinansuje kampanię „Kościół w obronie wolności”

Jacek Boćkowski

Jacek Boćkowski

Gdyby nie chodziło o wydawanie pieniędzy podatników, to byłoby to nawet zabawne.

Cleo śpiewa piosenkę Boney M. w reklamie Media Expert

Kaja

Kaja

Ja bardzo lubiłam Cleo od zawsze i wspieram ją we wszystkim!

Inwazja wyciskaczy łez

Jacek Boćkowski

Jacek Boćkowski

@Arian: Dokładnie

Fundacja Instytut Nowej Europy przygotowała raport „Branding Polski”

Arian

Arian

2/10

FoodCare wybrał Sigmę Bis

Arian

Arian

Romans z władzą. Pytanie dlaczego... i czy już należy bojkotować produkty firmy czy jeszcze poczekać.

Pepsi próbuje odzyskać kontrolę: włącza ROI Engine

Sprzedawca2131

Sprzedawca2131

Serio nie mieli mierzenia w pełnej krasie? Dramat.

Patomarketing w Polsce – zagrożenia i szanse związane z wykorzystywaniem kontrowersyjnych treści

Jacek Boćkowski

Jacek Boćkowski

Konserwatyści: Segment najlepiej wykształcony i najbardziej zachowawczy. Przyznam, że jestem zdziwiony zawartością tego segmentu. Czy teraz na uczelniach już nie uczą ciekawości świata i tolerancji?

W reklamach jest dziś mniej zabawnie niż kiedyś. Dlaczego?

Jacek Boćkowski

Jacek Boćkowski

Fakt. Ginie ironia i supens. Zamiast tego mamy idiotyczne spoty tylu Planeta Warka, gdzie kobiety są traktowane jak rzeczy

Lufthansa wprowadza miejsca leżące w samolocie

Krzysztof

Krzysztof

Po odkręceniu nóg, kładziemy się na miejscu pasażerów, którzy i tak nie mogą lecieć (Covid) i płacimy za nich. Genialne.

Podczas Black Friday 2020 średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc. Badanie Deloitte i Dealavo

Arian

Arian

Jak się okazuje, walenie w ch z klientem w Polsce nadal się opłaca.