0 8 0 0 7 17.04.2019 Mateusz LubczańskiUkraińcy coraz ważniejsi jako konsumenci. Liczy się telefonia, bankowość i rozrywkaOficjalnie około pół miliona, nieoficjalnie – znacznie więcej niż dwa miliony. Tylu Ukraińców przyjechało na dłużej do Polski w ostatnich latach. Zarabiają coraz lepiej, w związku z czym wydają coraz więcej. Brak oferty dla ukraińskiego klienta może być błędem, który z biegiem czasu okaże się trudny do nadrobienia. kampanie reklamowe trendy
0 1 0 0 0 16.04.2019 Mieszko MajJak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?O pokoleniu Y mówi się dużo w aspekcie badań postaw i zachowań konsumenckich. Demograficznie stanowi ono pokaźną grupę, która konsumuje usługi, jest biegła w mediach społecznościowych i wymagająca pod względem zainteresowania contentem oraz kreacją. To podstawy, które zdominowały postrzeganie igreków w oczach pracodawców. Jednak konsumpcja a postawy i zachowania w pracy to nie to samo. Są to odrębne obszary wymagające poświęcenia im należytej uwagi. employer branding public relations zarządzanie marką
0 1 0 0 0 12.04.2019 Paweł HaberkaNa co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?Czym się różni gwardia narodowa od zawodowego wojska? Obie formacje mają mundury i broń. Ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach i to, co na pozór jest podobne, może bardzo się różnić po spojrzeniu przez lupę. Podobnie jest, jeśli chodzi o agencje eventowe. event marketing experiential marketing przetargi
1 6 0 0 1 9.04.2019 Jakub MüllerMarki własne kontra reszta świataRosnąca siła sieci handlowych online i offline to jedno z najciekawszych zagadnień współczesnego marketingu. To zjawisko zaniepokoiło polski rząd, a w Stanach Zjednoczonych senatorów. Między innymi dlatego, że sprawdzone przez lata sposoby walki konkurencyjnej z markami własnymi przestają działać. e-commerce handel detaliczny zarządzanie marką
0 17 0 0 4 7.04.2019 Tomasz ProśniakCo nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamiePiwo to dla niektórych magiczne słowo, jednak piwo piwu nierówne. Kiedyś w Polsce nikt nie posługiwał się określeniami piwo rzemieślnicze czy kraftowe. Ale wraz z piwną rewolucją, która w naszym kraju przypada na lata 2010–2012, podejście konsumenckie zmieniło się diametralnie. Dużą w tym rolę odegrał marketing. event marketing felieton kampanie reklamowe zarządzanie marką
1 6 0 0 0 3.04.2019 Jakub MüllerCo niskie czytelnictwo książek oznacza dla marek?Wiosna każdego roku przynosi wyniki badania Biblioteki Narodowej i lament nad tym, że Polacy nie czytają. Tymczasem ten lament jest przykładem mylnej interpretacji badań. To część większej zmiany kulturowej. Jej konsekwencje dla marek są inne, niż można by sądzić. badania marketingowe psychologia konsumenta trendy