1 3 0 0 8 6.02.2019 Joanna ChłopekNormalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznychKiedy komunikujemy się z milenialsami, skupmy się przede wszystkim na normalności i tym, co jest z nią związane – radziły podczas Kongresu Badaczy 2018 Marta Byrska z Kantar Polska i Izabela Kiwak z RingierAxel Springer Polska. Jak się jednak okazuje, bycie zwykłym nie jest takie proste. Jedną ze współczesnych strategii normalności jest dziewczyńskość. Badaczki opowiedziały o niej podczas swojej prezentacji. badania marketingowe trendy
9 1 0 0 0 28.11.2017 Robert TarnowskiStorytelling w kampaniach wideo w Polsce. Przegląd przykładów„Chcielibyśmy zastosować ten popularny storytelling w naszej najnowszej kampanii wideo. Przygotujecie jakąś rekomendację na jutro?” – takie zadanie klienci coraz częściej zlecają agencjom reklamowym, PR czy contentowym. I choć dużo mówi się o strukturze opowieści czy archetypach, w praktyce o dobry efekt nie tak łatwo. Stworzenie ciekawej i odpowiednio oddziałującej historii wymaga czasu, wiedzy oraz inspiracji. content marketing kampanie reklamowe marketing społecznościowy
1 6 0 0 2 14.09.2017 Mateusz LubczańskiLidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?Konkurencja Lidla i Biedronki przybiera nową formę i staje się jeszcze bardziej zacięta. Kiedy żółto-czarno-czerwony zawodnik zaproponował klientom nowe Świeżaki, żółto-niebiesko-czerwony nagle zza pazuchy wyjął swoje... Lidlaki. Ta zakrawająca chwilami na absurd rywalizacja to coś więcej niż pluszaki za naklejki lub gotówkę. To gra warta miliony. kampanie reklamowe promocje sprzedaży
4 11 0 0 0 2.08.2017 Mateusz LubczańskiUwieść milenialsa w wielkim mieścieMarka piwa EB na dobre stara się powrócić do świadomości konsumentów. Rozpoczęła ciekawą kampanię i... od razu miała poważną wpadkę. Nie ona jedna. W pogoni za niestandardowymi pomysłami jeszcze co najmniej kilka innych brandów gubiło dobry smak. ambient media reklama zewnętrzna
2 3 0 0 3 5.02.2018 Jakub MüllerWielkie przyspieszenie. Czy szybkość będzie nowym paliwem marek?Globalny marketing wkracza w nową epokę. Przestaje rządzić tylko cena i jakość produktu. Liczy się też szybkość, z jaką produkt dotrze do coraz bardziej zniecierpliwionego konsumenta. A rynek zmienia się w autostradę dla lubiących ryzyko. e-commerce obsługa klienta zarządzanie marką
0 1 0 0 9 4.10.2018 Artykuł sponsorowanyDlaczego innowacje są ważne dla nas wszystkich?Rozwój innowacyjności i przedsiębiorczości to jedno z kluczowych wyzwań stojących przed większością firm, bez względu na ich wielkość, branżę i formę prowadzonej działalności. Często jednak błędnie myślimy, że innowacje dotyczą wyłącznie sektora technologicznego czy firm z Doliny Krzemowej. Nic bardziej mylnego. design edukacja marketingowa trendy