2 2 0 0 0 25.03.2019 Szymon SzymczykNext level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i politykówKlimat wokół nowych technologii się zmienił. Informacje o wątpliwych etycznie praktykach biznesowych, wyciekach danych oraz społecznych i ekonomicznych skutkach ubocznych sprawiły, że w oczach opinii publicznej branża tech straciła niewinność i jednoznacznie pozytywny wizerunek. felieton public relations trendy
0 1 0 0 11 21.03.2019 Aleksandra Czapiewska neé Kijewska, Ewelina KrajewskaBranża fashion i marketing automation – bardzo opłacalne połączenieW Marketingu przy Kawie ukazały się już teksty o wspieraniu sprzedaży kosmetyków oraz elektroniki użytkowej narzędziami marketing automation. Dziś zajmiemy się obszernym tematem możliwości wykorzystania MA w branży fashion. Przejdziemy też od razu do rozwiązań ponadstandardowych. analityka internetowa customer experience e-commerce obsługa klienta
0 6 0 0 1 19.03.2019 Mateusz LubczańskiWariacje na temat klasyki to za mało. Przed Hoop Colą niemały wysiłekPijemy dużo napojów gazowanych, a będziemy pić jeszcze więcej. Może się więc wydawać, że nowy właściciel Hoop Coli ma przed sobą ułatwione zadanie. Nic z tych rzeczy. zarządzanie marką
0 4 0 0 1 18.03.2019 Katarzyna Czuchaj-ŁagódKlienci – niewykorzystany potencjał rozwoju dla marek. Trzeba ich słuchać i dać im dojść do głosuSpora grupa klientów chce przekazywać markom swoje opinie o nich, a także pomysły na rozwój i usprawnienia. Oczekują jednak, że to marki wykażą inicjatywę, zachęcając do tego i ułatwiając związaną z tym komunikację. Czy to wygórowane oczekiwania? badania marketingowe customer experience obsługa klienta
0 1 0 0 3 15.03.2019 Krzysztof KoczorowskiMarka to ja! Może to również pomysł na nazwęZastanawiasz się nad nazwą dla swojej firmy albo wprowadzanych na rynek produktów? Być może szukasz drogi naokoło. Tymczasem nierzadko pomysł jest bliżej, niż myślisz. Co sprawia, że ufamy nazwom, które explicite są nazwiskami twórców, kreatorów czy osób stojących za sukcesem firmy? felieton zarządzanie marką
0 1 0 0 0 14.03.2019 Patrycja SawiukName of the game. Najciekawsze tytuły prasy korporacyjnejNaming to sztuka grania w słowa. To takie scrabble w ujęciu biznesowym. Punkty zbierasz za każdym razem, gdy np. tytuł prasowy przenika do codziennego języka czytelników, dobrze się kojarzy, jest utożsamiany z rzetelną informacją i wysoką jakością. Te same zasady dotyczą tytułów magazynów wydawanych przez firmy. felieton public relations zarządzanie marką