0 1 0 0 0 17.09.2018 RedakcjaJak badać reklamy i produkty. Badania behawioralne lepsze niż deklaracjeFirmy i marki najpierw wydają miliardy na opracowanie nowych produktów, na badania marketingowe swoich pomysłów, później na reklamę. A pomimo to wiele rynkowych debiutów kończy się klapą. Wszystko dlatego, że deklaracje konsumentów są sprzeczne z ich zachowaniami. Na pomoc przychodzi ekonomia behawioralna i technologia. badania marketingowe
0 1 0 0 0 7.05.2019 RedakcjaZa dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach coraz łatwiej podejmować decyzje bazujące na danych, ponieważ danych jest coraz więcej. Mało tego: ilość danych przyrasta wręcz w zastraszającym tempie. Nie jest to wcale takie oczywiste. badania marketingowe biblioteczka edukacja marketingowa
0 7 0 0 13 24.09.2017 Szymon SzymczykByle dożyć do osobliwości. Pułapki technooptymizmuCzas odrzucić naiwny optymizm wobec technologii informacyjnych i dostrzec w końcu ich skomplikowane relacje z polityką, ekonomią i życiem społecznym. Na początek obalmy kilka popularnych przekonań. felieton trendy
0 6 0 0 1 15.10.2018 Mateusz LubczańskiSpotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentachSpotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy. analityka internetowa marketing internetowy marketing społecznościowy
0 1 0 0 0 8.10.2018 Jakub MüllerGoogle skończył 20 lat. Jak pozornie lekkomyślne decyzje zbudowały jego reklamową potęgęDorosło całe pokolenie, które nie pamięta świata bez Google. Faksy, książki telefoniczne, yellow pages z adresami firm, mapy – wszystko to zastąpiła firma, która wyrosła z wyszukiwarki. Przez 20 lat zmieniła też rynek reklamy, ale robiła to na tyle stopniowo, że trudno było zauważyć jej rosnącą potęgę. marketing internetowy marketing mobilny marketing społecznościowy zarządzanie marką
0 21 0 0 0 9.02.2018 Natalia KaczorPrzestrzeń publiczna pod nowym szyldemProjekty szyldowe to – obok oczyszczania budynków ze szpecącej reklamy czy odmalowywania pastelowych fasad – jedno z działań estetyzacyjnych, których wymagają ulice polskich miast. Dobrze przeprowadzone, mogą uruchomić kolejne zmiany w przestrzeni publicznej. Opowiada o tym Stowarzyszenie Traffic Design. design reklama zewnętrzna