0 4 0 0 1 3.04.2019 Łukasz SuchyGoogle oficjalnie wdrożył kolejną aktualizację algorytmu. Jakie są skutki dla stron internetowych?13 marca 2019 roku na profilu Google SearchLiaison w serwisie Twitter opublikowany został komunikat zawierający potwierdzenie wdrożenia aktualizacji głównego algorytmu Google. Jakie są tego konsekwencje? analityka internetowa marketing internetowy
1 6 0 0 0 3.04.2019 Jakub MüllerCo niskie czytelnictwo książek oznacza dla marek?Wiosna każdego roku przynosi wyniki badania Biblioteki Narodowej i lament nad tym, że Polacy nie czytają. Tymczasem ten lament jest przykładem mylnej interpretacji badań. To część większej zmiany kulturowej. Jej konsekwencje dla marek są inne, niż można by sądzić. badania marketingowe psychologia konsumenta trendy
0 1 0 0 2 2.04.2019 Łukasz WołekJakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?Wydawać by się mogło, że odpowiedź na to pytanie jest dosyć prosta. Wystarczy omijać ludzi, którzy nie mają właściwych kompetencji – i już jesteśmy na dobrej drodze do odnalezienia naszego idealnego pracownika. Jak to jednak bywa w życiu, nie wszystko jest czarne lub białe. public relations zarządzanie marką
0 1 0 0 1 1.04.2019 Bartosz GostkowskiO psach, co nie jadają kiełbasy, czyli wielki boom na rynku zoologicznymPolacy kochają zwierzęta. Prawie połowa z nas dzieli dom z co najmniej jednym zwierzakiem. To prawie siedem milionów psów, kotów, rybek, szynszyli itp. Pod tym względem plasujemy się w czubie europejskiej elity. Z dynamiki trendu wynika, że szybko się to nie zmieni. Zmienia się za to sposób, w jaki traktujemy naszych milusińskich. felieton handel detaliczny trendy zarządzanie marką
5 5 0 0 0 28.03.2019 Katarzyna Jakubów-TykaPozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingoweCzy wystarczy tworzyć kolejne filmy i umieszczać je na YouTube, a one same zaczną przekładać się na większą rozpoznawalność marki czy sprzedaż? Nie. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak zwiększyć widoczność firmowych materiałów wideo. Oprócz tego warto budować społeczność, która kupuje oferowane produkty lub usługi. analityka internetowa content marketing marketing internetowy marketing społecznościowy wideomarketing
0 5 0 0 0 26.03.2019 Justyna BakalarskaProgram lojalnościowy może spowszednieć. Nie pozwól na to!Chcesz tworzyć skuteczne programy lojalnościowe? Takie, które wciąż będą przyciągać uwagę uczestników, wpływać pozytywnie na postawy konsumenckie, a także wykorzystywać możliwości najnowszych technologii? Musisz trzymać rękę na pulsie i nieustannie optymalizować swoje działania. Pomoże ci w tym nowy raport „Programy lojalnościowe 2019”. programy lojalnościowe i crm